چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

مراسم تودیع و معارفه رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی دشتستان برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی هیات روستایی و بازیهای بومی محلی دشتستان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان روز شنبه 27 دی ماه در این آیین اظهار داشت: مرحوم علی پورجم مردی نمونه و الگو بود و در اموراتی که به او محول می شد تمام تلاش خود را به کار می گرفت تا بتواند آن کار را به نحو احسن انجام دهد.

marasem moarefe varzesh boomi 1
محمد علی کمارج حاجی در ادامه اضافه کرد: در این مدت به دنبال فردی بودیم که بتواند فعالیت هایی که مرحوم علی پورجم در ورزش های روستایی و بومی و محلی انجام می داد را انجام دهدو با توجه به نوع فعالیت اجتماعی آقای ارسطو قائدی را برای این سمت انتخاب کردیم.
وی با اعلام اینکه در این شهرستان شاهد پیشرفت های خوبی در خصوص بازیهای روستایی و بومی و محلی هستیم، افزود: در ایجاد خانه های ورزش روستایی نیز اتفاقات بسیار خوبی در سطح شهرستان رخ داده و اکنون نیز زمینه بسیار خوبی برای خانه های ورزش روستایی فراهم شده که همت بخشداران و دهیاران را می طلبد تا مکانی جهت ورزش خانه روستایی در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار دهند.

marasem moarefe varzesh boomi 1
رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان بوشهر در این مراسم عنوان کرد: با توجه به سابقه مرحوم علی پورجم در فعالیت های فرهنگی، او را به عنوان ریاست هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی دشتستان انتخاب کردیم، فعالیت و تلاش مرحوم پورجم بسیار خوب بود، به همین دلیل امروز که ارسطو قائدی این سمت را عهده دار می شود مسئولیت سنگینی بر عهده دارد.
سعید اسماعیلی با اعلام اینکه تاکنون 125 خانه ورزش روستایی در استان افتتاح شده، افزود: از این آمار 29 خانه ورزش در شهرستان دشتستان است که 22 بهمن ماه نیز 22 خانه ورزش روستایی در استان افتتاح خواهد شد.

marasem moarefe varzesh boomi 1
"ارسطو قائدی" رئیس جدید هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی دشتستان عنوان کرد: امروز برای من روز سختی است، اگر رئیس قبلی این هیات فرد غریبه ای بود پذیرفتن این مسئولیت برایم آسان بود اما واقعا بجای مرحوم پورجم رفتن برایم سخت است، اما این قول را به خانواده بزرگوار پورجم می دهم که تا روزی که در این جایگاه هستم راه مرحوم علی پورجم را ادامه دهم.

marasem moarefe varzesh boomi 1
بنابر این گزارش؛ خانواده مرحوم علی پورجم ضمن تبریک به ارسطو قائدی برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی در سمت جدید کردند.
گفتنی است در این مراسم توسط رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان و اداره ورزش و جوانان دشتستان از خانواده مرحوم علی پورجم تقدیر شد و ارسطو قائدی به عنوان رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی دشتستان منصوب شد.

marasem moarefe varzesh boomi 1marasem moarefe varzesh boomi 1marasem moarefe varzesh boomi 1marasem moarefe varzesh boomi 1marasem moarefe varzesh boomi 1marasem moarefe varzesh boomi 1marasem moarefe varzesh boomi 1marasem moarefe varzesh boomi 1marasem moarefe varzesh boomi 1marasem moarefe varzesh boomi 1marasem moarefe varzesh boomi 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group