سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | Tuesday 30 April 2024

مدافع استقلال برای دومین بار از این تیم اخراج شد و گویا دیگر جایی در این تیم نخواهد داشت.

به گزارش دیارجنوب، تیم فوتبال استقلال تهران شب گذشته(شنبه) در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت و با نتیجه یک بر یک متوقف شد. محمد دانشگر یکی از نفراتی بود که به طرز عجیبی عملکرد ضعیفی داشت و تقریبا تمامی توپ‌هایی که صاحبش شد را لو داد. او روی گل تیم پیکان نیز مقصر بود.
بعد از پایان مسابقه در فضای مجازی اعتراضاتی به نحوه بازی دانشگر شد اما گویا ماجرای اصلی در رختکن تیم بوده است. جایی که کادر فنی به نمایش این بازیکن ایراد می‌گیرد و دانشگر هم پاسخ می‌دهد. همین مساله باعث می‌شود تا همان دیشب فرهاد مجیدی تصمیم به اخراج مدافع جنجالی خود بگیرد. اتفاقی که چند روز قبل هم رخ داده بود اما این بازیکن بعد از عذرخواهی به تیم بازگشت.

daneshgar esteghlal
دانشگر صبح امروز اما با علم به اینکه می‌دانست دیگر جایی در تیم ندارد با انتشار یک استوری، اعلام کرد دیگر بازی نخواهد کرد و منتقدانش اهل کوفه هستند. او در این استوری گفته بود که به خاطر داریوش شجاعیان و روزبه چشمی حاضر شده برای استقلال به میدان برود.
بعد از انتشار این استوری باشگاه استقلال هم در پیامی رسمی اعلام کرد که دانشگر جایی در تیم ندارد و اخراج شده است. متن این پیام بدین ترتیب است:" فرهاد مجیدی سرمربی استقلال گفت: هیچ نامی بالاتر از استقلال و هوادارانش نیست. محمد دانشگر حق حضور در تمرینات را نخواهد داشت و آزاد است به هر تیمی که دوست دارد برود."
گفته می‌شود مدافع سابق تیم نفت قصد حضور در فوتبال حاشیه خلیج فارس را دارد./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group