سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره فیلم منتشر شده از درگیری و تیراندازی خونین اوباش در منطقه سعادت‌آباد توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش دیارجنوب، سردار حمید هداوند درباره فیلم منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر درگیری و تیراندازی در منطقه سعادت‌آباد، در این رابطه اظهار کرد: ساعت 18 هفتم مرداد امسال، خبری مبنی بر درگیری مسلحانه در منظقه سعادت‌آباد به پلیس واصل شد.
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: با حضور مأموران در محل و بررسی اولیه مشخص شد دو گروه از اراذل و اوباش با دو دستگاه خودروی سوناتا و جک مشکی با سلاح گرم در محدوده فوق درگیر شده و اقدام به تیراندازی کردند.

polic tozihat dargiri
وی افزود: در پی درگیری مسلحانه اوباش دو نفر مصدوم شدند که اراذل یکی را با خود برده و دیگری در بیمارستان تحت درمان است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس اجازه نمی‌دهد که اراذل و اوباش امنیت و آرامش مردم را به خطر بیندازند، از شناسایی تمام عوامل دخیل در درگیری مسلحانه در منطقه سعادت‌آباد خبر داد.
به گفته هداوند، 6 متهم این پرونده شناسایی شده‌اند که پلیس تاکنون موفق به بازداشت سه نفر از عاملان اصلی این درگیری شده‌ و تلاش برای دستگیری سه نفر دیگر ادامه دارد.
جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ بیان کرد: تمام نفرات حاضر در درگیری اخیر دارای سوابق کیفری بوده‌اند، در سالهای گذشته نیز با همدیگر درگیری داشته و در تاریخ فوق نیز در منطقه مذکور قرار نزاع گذاشته بودند./تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group