يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: کمیسیون‌های شهرداری بوشهر نباید نگاه درآمدزایی داشته باشند بلکه مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز باید هدف اصلی آنها باشد.

به گزارش دیارجنوب، علی جمادی روز چهارشنبه در نشست با رئیس شورا و سرپرست شهرداری بوشهر افزود: در دستگاه قضایی نیز تلاش می‌شود به دستگاه‌های که خدمات عام‌المنفعه دارند کمک و امور آنها تسهیل شود.
وی بیان کرد: در این زمینه اعلام شده یک شعبه ویژه برای پرونده‌های شهرداری اختصاص پیدا کند تا امور شهرداری و شهروندان تسهیل شود.
جمادی درباره مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز گفت: در هر ساعت شبانه روز آماده همکاری هستیم و با دادستان نیز هماهنگی شدهکه همکاری لازم صورت گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی گفت: افزایش تعامل مدیریت شهری و دستگاه قضایی می‌تواند در ارتقای خدمت‌رسانی و رضایت مردم نقش موثری ایفا کند.
ابوذر دهدار با قدردانی از قضات دادگستری در کمیسیون‌های شهرداری بیان کرد: انتظار داریم در زمینه برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز شاهد همکاری بیشتری دستگاه قضا در زمینه برخورد فوری با این ساخت و سازها و ممانعت از انجام کار آنها باشیم.
سرپرست شهرداری بندر بوشهر گفت: در کمیسیون‌های ماده ۱۷۷ و شورای پیشگیری از جرم همکاری بسیار خوبی میان شهرداری و دستگاه قضایی وجود دارد و قضات نیز که در کمیسیون‌ها شرکت می‌کنند مردم رضایتمندی خوبی از آنها دارند.
فردین خورشیدیان افزود: اکنون کمیسیون‌های شهرداری ساماندهی خوبی شده‌است هر چند در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز امکانات ما محدود است، اما عملکرد به نسبت خوب است.
وی بیان کرد: در جلسات شورای پیشگیری از جرم ادارات برق و آب در برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز به خوبی همکاری کردند و مردم می‌دانند قبل از دریافت انشعاب‌ها باید پروانه ساختمانی بگیرند./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group