چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار بوشهر در بازدید از منطقه حفاظت شده تالاب حله گفت: باتوجه به نیاز شهرستان به انسجام بخشی فعالیت ها و پایش های زیست محیطی، ضروری است هرچه سریع تر ایستگاه تحقیقات زیست محیطی ایجاد و فعالیت تحقیقاتی و پایشی خود را گسترش دهد.

به گزارش دیارجنوب، معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار بوشهر و بخشدار مرکزی به مناسبت هفته محیط زیست که همه ساله همزمان با روز جهانی محیط زیست از 16 با شعار "جهش تولید ،حفظ محیط زیست برای توسعه پایدار ایران" آغاز شده است از منطقه حفاظت شده تالاب حله بازدید کردند.
هادی اخلاقی به همین مناسبت ضمن بازدید از پروژه های احداث قرنطینه و محل نگهداری و درمان حیات وحش، با پرسنل پاسگاه حفاظت محیط زیست دیدار و از تلاش های شبانه روزی ایشان در حراست از یکی از مهم ترین و زیباترین زیستگاه های استان تشکر و قدردانی کردند.

bazdid talab hele 1
اخلاقی با اشاره به نقش و اهمیت محیط زیست و لزوم توجه به آن افزود: باتوجه به نیاز شهرستان به انسجام بخشی فعالیت ها و پایش های زیست محیطی، ضروری است هرچه سریع تر ایستگاه تحقیقات زیست محیطی ایجاد و فعالیت تحقیقاتی و پایشی خود را گسترش دهد.
رییس محیط زیست شهرستان نیز ضمن گرامیداشت هفته محیط زیست اظهار داشت: برنامه های مختلفی در گرامیداشت این هفته در سطح شهرستان پیش بینی و اجرا شده است.
پورسالم حضور مسئولان در مناطق تحت مدیریت محیط زیست را، نوید بخش اتفاقات خوبی در این حوزه برای بهبود شاخصهای طبیعی و انسانی محیط زیست شهرستان بوشهر برشمرد.
لازم به ذکر است منطقه حفاظت شده حله، یکی از مناطق هفت گانه تحت مدیریت محیط زیست استان و یکی از دو منطقه حفاظت شده استان است که با شماره 74 در تاریخ 1355/5/6 به میزان 44783 هکتار به فاصله 10 کیلومتری شمال شرقی بندر بوشهر و ساحل خلیج فارس واقع شده است.

bazdid talab hele 1bazdid talab hele 1bazdid talab hele 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group