چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

جانشین فرمانده انتظامی "بافت" از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن 3 نفر دیگر بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با پژو پارس در شهرستان کرمان خبر داد.

سرگرد "موسی رستمی" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،گفت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع تصادف در محور"خبر-دشتاب" بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی دشتاب در محل حادثه حاضر شدند.
وی افزود: در اين سانحه که بین يک دستگاه خودرو پراید و خودرو پژو پارس رخ داده بود، راننده هر 2 خودرو و سرنشینان پژو پارس به علت جراحات وارده توسط خودروهای امدادی به بیمارستان خاتم الانبیاء بافت اعزام شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه یکی از سرنشینان خودروی پژو به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت و 3 نفر دیگر در بیمارستان بستری شده اند، تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت اولیه این سانحه را انحراف به چپ خودروی پراید و برخورد آن با پژو پارس اعلام کردند.
جانشین فرمانده انتظامی "بافت" با بیان اينكه این شهرستان در ناحیه کوهستانی واقع شده و بيشتر محورهاي مواصلاتي آن داراي نقاط حادثه خيز زيادي است از رانندگان خواست با صبر و حوصله رانندگي کنند تا شاهد چنين حوادث ناگواري نباشيم.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group