شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

سومین روز از ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در حالی آغاز شد که صبح امروز امان الله شبانکاره با حضور در محل فرمانداری دشتستان به عنوان نهمین داوطلب رسما نامزدی خود را برای اولین بار در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی به ثبت رساند.

به گزارش دیارجنوب امان الله شبانکاره صبح سه شنبه با حضور در فرمانداری دشتستان، نسبت به نام‌ نویسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان دشتستان اقدام کرد.

وی متولد یکم مهر 1357 در شهر وحدتیه و با مدرک کارشناسی ارشد عمران ثبت نام کرده است.

وی به عنوان کاندیدای اصلاح طلب اسلامی و با شعار برای عمل نه برای شعار وارد عرصه انتخابات شده است.

وی در خصوص اصلاح طلب اسلامی گفت: در باب این مساله یعنی اصلاح طلبی ، این جمله را از کتاب " نهضتهای اسلامی در صد سالی اخير " نوشته شهید والا مقام اقای مرتضی مطهری نقل میکنم که می فرمایند: اصلاح طلبی يك روحيه اسلامی است.
وی در ادامه بیان داشت: هر مسلمانی به حكم اينكه مسلمان است خواه و ناخواه ، اصلاح طلب و لااقل طرفدار اصلاح طلبی است. زيرا اصلاح طلبی هم به عنوان يك شأن پيامبری مطرح است و هم مصداق امر به معروف و نهی از منكر است كه از اركان تعليمات اجتماعی اسلام است.

وی تاکید کرد: مولایمان فعاليتهای اجتماعی خود را اصلاح ناميده و همچنين امام حسين عليه السلام نيز در جمع صحاب خود در ايام حج ، با آوردن همان جملات پدر (انّما خرَجتُ لِطَلَب الاصلاح في اُمَّة جدّي) فعاليتهای آينده خود را « اصلاح » دانسته است.

امان الله شبانکاره از کارآفریانان موفق کشوری است که سال قبل در جشنواره کارآفرینان کشور مورد تشویق و تقدیر قرار گرفت.

بر اساس اعلام وزارت کشور ثبت نام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 10 آذر ماه آغاز و تا 16 آذر به مدت یک هفته از 8 صبح تا 18 بعد از ظهر ادامه دارد.

aman kandid 1aman kandid 1aman kandid 1aman kandid 1

 

خبر مرتبط:

استان بوشهر

Template Design:Dima Group