جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر از کاهشی شدن قیمت گوشت مرغ و قرمز در استان خبر داد و گفت: با افزایش تولید گوشت دام و طیور قیمت این ‌محصولات در استان بوشهر کاهشی شده است.

به گزارش دیارجنوب، مرتضی بحرانی سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: قیمت محصولات پروتئینی در استان روند کاهشی گرفته است.
وی با بیان این که تولید گوشت مرغ در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۳۹ هزار تن رسید، افزود: در فروردین ماه امسال عملیات جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان به میزان یک‌میلیون و ۷۴۰ هزار قطعه جوجه انجام شده که تا اواخر اردیبهشت تولیدات آن وارد بازار می‌شود.
سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر ظرفیت مرغداری‌های استان را ۷ میلیون قطعه جوجه دانست و بیان کرد: در استان بوشهر ۲۱۸ واحد مرغداری فعال است که بر اساس برنامه زمان‌بندی در تولید گوشت مرغ فعالیت می‌کنند.

gosht morgh
بحرانی خاطرنشان کرد: کشتارگاه بزرگ و مهم استان بوشهر مراحل ساخت آن رو به پایان است که پیش‌بینی می‌شود تا ۲ ماه آینده وارد مدار بهره‌برداری شود.
وی از کاهشی شدن قیمت گوشت مرغ و قرمز در استان خبر داد و اضافه کرد: با افزایش تولید گوشت دام و طیور قیمت این ‌محصولات در استان بوشهر کاهشی شده است.
سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر افزایش سطح کشت گلخانه‌ها را از برنامه‌های مهم امسال دانست و اضافه کرد: استان بوشهر در تولید محصولات کشاورزی ظرفیت بالایی دارد و با افزایش سطح زیر کشت گلخانه‌ها تولید محصولات افزایش می‌یابد./ فارس
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group