دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: در راستای استفاده آسان مردم از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی، تا کنون ۲۶۰۰ فروشگاه استان به این طرح متصل شده‌اند.

به گزارش دیارجنوب ، هادی دل افکار در نشست با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با بیان این‌که حمایت از حوزه معیشت مردم و اقتصاد خانوار‌ها در استان مورد توجه و تاکید مسئولان قرار دارد، افزود: احرای طرح فجرانه از اقدامات ارزشمند دولت در حمایت از اقشار مختلف مردم بوده که در استان بوشهر نیز مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.

وی با اشاره به استقبال ۳۳۷ هزار خانوار بوشهری در مرحله اول و دوم طرح فجرانه، اضافه کرد: سومین مرحله طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از امروز آغاز شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز با اشاره به استقبال خوب بوشهری‌ها از طرح فجرانه کالابرگ، گفت: این طرح از ۱۷ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ به مدت سه ماه و برای سه مرحله آغاز شد که در اجرای این طرح تا کنون ۲ هزار و ۶۰۰ فروشگاه در سطح استان بوشهر به این طرح متصل شده‌اند.

مصدق کشاورزی یادآور شد: در طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی، دهک‌های یک تا هفتم درآمدی مشمول این طرح هستند.

وی گفت: ۳۳۷ هزار خانوار در استان بوشهر از طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی در ۲ مرحله قبلی استفاده کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، افزود: ۲۲۰ میلیارد تومان یارانه مضاعف در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک در این ۲ مرحله به مردم استان پرداخت شده است.

وی بااشاره به آغاز مرحله سوم طرح فجرانه از امروز ۲۰ فروردین و ادامه آن به مدت یک ماه، اضافه کرد: خانوار‌های مشمول می‌توانند نسبت به خرید و استفاده از اعتبار تشویقی خود اقدام کنند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group