شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از  افزایش ۱۵ درصدی ماموریت‌های درون شهری خبر داد و گفت: اورژانس ۱۱۵ استان در طرح نوروزی تاکنون پاسخگوی ۱۰ هزار تماس در خصوص مشاوره پزشکی و پرستاری بوده است.

به گزارش دیارجنوب، دکتر سید حسین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اورژانس ۱۱۵ از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا امروز ۲ هزار و ۱۴۶ ماموریت داشته است.
وی تصریح کرد: در این مدت هزار و ۱۲۴ ماموریت در شهر و هزار و ۲۲ ماموریت در جاده توسط اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر به ثبت رسیده است.
دکتر موسوی اضافه کرد: کل ماموریت ترافیکی در این مدت ۶۸۷، ماموریت ترافیکی در شهر ۳۳۴، ماموریت ترافیکی در جاده ۳۵۳ بوده است.

orjans 115
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در این مدت ۵ فوت ترافیکی و ۳۶ فوت غیرترافیکی در استان بوشهر به ثبت رسیده است.
دکتر موسوی اضافه کرد‌: نرخ رشد ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر نسبت به سال گذشته در شهر ۱۵ درصد اما در جاده ها نرخ رشد منفی ۱۳/۳۸ درصدی ثبت شده است.
وی تصریح کرد: در این مدت تاکنون خدمات اضطراری کمپ نوروزی گناوه، کنگان، دیلم و دلوار ۳۸۵ مورد به ثبت رسیده است.
دکتر موسوی افزود: توصیه می‌شود درصورت بروز حادثه تماس با اورژانس ۱۱۵، عدم تجمع افراد در محل حادثه و شلوغ کردن محل امداد رسانی،حفظ ایمنی صحنه، اجازه به تردد آمبولانس و باز کردن مسیر برای تردد تیم آمبولانس که باید به سرعت بر بالین مصدوم حاضر شوند توسط مردم فراموش نشود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group