شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

استاندار بوشهر گفت: از ابتدای نوروز امسال سه میلیون گردشگر وارد استان شده است.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی زاده صبح دوشنبه در حاشیه نخستین جلسه شورای اداری استان بوشهر اظهار کرد: توسعه اشتغال یکی از اولویت‌های مهم در استان بوشهر و اقدامات مهمی در این راستا در استان صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: سال گذشته استان در بخش‌های مختلف و به خصوص حوزه اشتغال و تخصیص اعتبارات در شرایط خیلی خوبی قرار داشت که حاصل اتحاد و همدلی مسئولین و ارتباط با بدنه اجتماعی است.
استاندار بوشهر بیان کرد: در سال جدید نیز متناسب با شعار سال که به نام رونق تولید با مشارکت مردمی است سعی می‌شود فضای حضور مردم در حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

mosafer norozi
وی ادامه داد: پایین بودن نرخ تورم در استان بوشهر به نسبت سایر استان‌ها، داشتن یک آب و هوای مناسب و قرار گرفتن آن در ردیف استان‌های گردشگرپذیر سبب شده که بوشهر از مقاصد اولیه سفر بخش عمده ای از هم وطنان قرار گیرند.
محمدی‌زاده گفت: سه میلیون گردشگر از ابتدای نوروز وارد استان شده اند که نشان از اقبال خوب و مناسب مسافران نوروزی به این استان است.
وی افزود: بررسی وضعیت استان در نوروز امسال نشان می‌دهد که یک آرامش خوبی برای ارائه خدمات به هم استانی‌ها و مسافران نوروزی وجود دارد.
استاندار بوشهر تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۰ هزار خودرو وارد استان شده است./ مهر
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group