شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

فرماندار شهرستان دیلم استان بوشهر گفت: ورود چهارچرخ ها که می تواند امنیت مردم در سواحل و شناگاه ها را دچار چالش کند ممنوع است.

به گزارش دیارجنوب ؛ محمد اسدی روز سه شنبه در آخرین نشست ستاد تسهیلات سفر شهرستان دیلم اظهار کرد: از نیروی انتظامی خواسته شده که اجازه ورود به این وسیله های نقلیه چهارچرخ در سواحل و شناگاه ها داده نشود.

وی افزود: ساماندهی قایق‌های تفریحی، مشخص شدن شناگاه‌های مجاز، نصب تابلو و علائم مخصوص و راه اندازی ستاد اسکان نوروزی مورد توجه متولیان قرار گیرد.

فرماندار دیلم تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان دیلم یکی از دروازه‌های ورودی مسافر از سمت شمال استان است، بر ضرورت برنامه‌ریزی لازم برای سامان‌دهی این موضوع تاکید می شود.

اسدی ادامه داد: در نوروز امسال تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات عید را شاهد هستیم که مقرر شد برنامه‌های فرهنگی متناسب با این ۲ مناسبت برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان دیلم آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران نوروزی را دارد، عنوان کرد: زیربنای همه امور در جامعه تمرکز بر روی کارهای فرهنگی است و ماهم در همین راستا اقدامات خوبی انجام داده ایم.

فرماندار دیلم با تاکید بر ضرورت برپایی نماز در ساحل بیان کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، نمازخانه‌های واقع در کنار ساحل توسط شهرداری‌ها و به کمک ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی در جهت استفاده همشهریان و مسافران راه اندازی شود.

اسدی بیان کرد: هم‌چنین غرفه‌های صنایع‌دستی برای معرفی آثار هنرمندان و حمایت از تولیدات صنعتگران دیلمی به منظور فروش بهتر در این ایام برپا شود./ایرنا

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group