شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: ۱۲۰۰ مسافر روزانه در قالب ۱۵ پرواز داخلی و خارجی از فرودگاه بین‌المللی بوشهر جابجا می شوند.

به گزارش دیارجنوب ، عباس اسماعیلی روز سه شنبه در حاشیه بازگشایی گیشه ارزی فرودگاه بین المللی بوشهر در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: مسیرهای روزانه پروازی فرودگاه بین‌المللی بوشهر به مقصد شهرهای تهران، مشهد، خارگ، بندرعباس و دبی در کشور امارات متحده عربی است.

وی افزود: استقبال مسافران از پروازهای بوشهر بسیار فراوان است که به دلیل کمبود امکانات پروازی، گاهی امکان پاسخگویی وجود ندارد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر تصریح کرد: اکنون تا پایان تعطیلات از مسیر تهران به بوشهر شاهد فروش تمامی بلیط های این مسیر هستیم اما از مسیر بوشهر به تهران بلیط برای فروش وجود دارد.

اسماعیلی ادامه داد: برای روز چهارم فروردین ماه که در بالاترین سطح حضور مسافران در تعطیلات هفته اول نوروز هستیم، یک پرواز فوق العاده در مسیر تهران بوشهر و بالعکس گنجانده شده است.

وی یادآور شد: در سالن فرودگاه بین المللی بوشهر هر شب یک افطاری ساده برای مسافرانی که قصد پرواز دارند و یا در این ساعات امکان ورود به بوشهر دارند تدارک دیده شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر بیان کرد: در خصوص پرواز بوشهر دبی و بالعکس در روزهای سه شنبه و جمعه نیز با استقبال خوبی مواجه هستیم که در صورت استمرار در سال اینده یک هواپیمای بزرگتر که بتواند در بخش تجاری نیز به مسافران و تجار کمک کند، جایگزین می کنیم.

وی گفت: در ایام تعطیلات نوروزی نه تنها افزایش قیمت بلیط در مسیرهای منتهی به بوشهر اتفاق نیافتاده بلکه در بخشی نیز با کاهش قیمت مصوب نیز روبرو هستیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با اشاره برپایی پویش « راه آسمان» عنوان کرد: مسافران پروازی می توانند در قالب فیلم و عکس بهترین های خدمات صنعت هوایی را ثبت و به ایتا و تلگرام با ایدی airport_iran1403@ ارسال کنند.

اسماعیلی ادامه داد: روزانه به ۲ نفر از برگزیدگان، بلیت رفت و برگشت رایگان با مقصد مورد درخواست آنها هدیه داده می شود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group