شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بوشهر گفت: در آستانه فرارسیدن ایام نوروز، سه کمپ اسکان موقت، برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شده است.

به گزارش دیارجنوب ، مختار کرمی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کمپ‌ها شامل سه مکان اصلی اقامتگاه ساحلی دهکده گردشگری واقع در حاشیه بزرگراه امام علی (ع)، اقامتگاه ساحلی شغاب واقع در پارک شغاب، و اقامتگاه میدان انتظام که هرکدام با امکانات مناسب، آماده ارائه خدمات به گردشگران است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بوشهر با بیان این مطلب گفت: در شهرداری بوشهر با توجه به امکانات موجود، تمهیدات لازم برای اسکان راحت و امن مسافران در نظر گرفته شده و همچنین برنامه‌های فرهنگی و تفریحی متنوعی برای ایجاد خاطره‌ای خوش برای مهمانان نوروزی در محل کمپ‌ها و نوار ساحلی برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد تسهیل سفرهای نوروزی شهرداری بوشهر در این باره اظهار داشت: با توجه به افزایش چشمگیر مسافران در سال‌های اخیر، شهرداری بوشهر اقدامات ویژه‌ای را برای تسهیل در امور گردشگران انجام داده است.

وی گفت: از جمله این اقدامات می‌توان به بهبود زیرساخت‌های اقامتی، ارائه خدمات بهداشتی، احداث حمام و سرویس بهداشتی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و… اشاره کرد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بوشهر تصریح کرد: این اقدامات در راستای ارتقا سطح رضایت‌مندی گردشگران صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری بوشهر امیدوار است که با این تدابیر و مدیریت مناسب، تجربه‌ای به یادماندنی برای مسافران نوروزی رقم بزند./مهر

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group