شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

با عنایت به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و همچنین فرارسیدن سال جدید، سطح مبادلات تجاری در بازار به ویژه بازار مواد غذایی افزایش می یابد.

 

به گزارش دیارجنوب ، با توجه به مطالبات مردمی و ضرورت نظارت بر عملکرد وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی و مورد استفاده اصناف،طرح نظارت مضاعف بر صحت عملکرد کلیه وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی ویژه ماه مبارک رمضان و سال جدید توسط اداره کل استاندارد استان بوشهر اجرایی می شود. هدف از اجرای این طرح صیانت از حقوق متوازن آحاد مردم در نظام تولید، توزیع و مصرف(برای مصرف کنندگان با جلوگیری از کم فروشی) و (برای توزیع کنندگان برای جلوگیری از زیاد فروشی) است.

trh stndrd eid

این طرح به صورت بی وقفه و با در نظر گرفتن اولویت بندی اهمیت عملکرد وسایل توزین از تاریخ 22/12/1402 تا 13/01/1402 در استان بوشهر همزمان با سایر استان ها اجرایی می شود.
جامعه هدف این طرح شامل آش و حلیم فروشی،میوه و تره بار،سوپرمارکت و خواربار فروشی،قصابی و پروتئین،فروشگاه های زنجیره ای،شیرینی و قنادی،آجیل و خشکبار،طلا و جواهر،نمایشگاه ها و بازارچه های مناسبتی،جایگاه های سوخت مایع و (CNG)،ترازوهای گمرک و ترازوهای فرودگاهی است.
از همه شهروندان عزیز تقاضا می شود قبل از انجام سوختگیری و یا در زمان مراجعه به واحد های صنفی،از وجود برچسب آزمون معتبر استاندارد اطمینان حاصل نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به این اداره کل از طریق تلفن گویای 1517 اطلاع دهند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group