شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

کتاب «نقش فراگیر شبکه‌های اجتماعی در تحولات میدان شعر معاصر» نوشته زنده‌یاد " فراز بهزادی" به همت انجمن شعر و داستان دانشگاه پیام نور بوشهر رونمایی شد.

به گزارش دیارجنوب، نویسنده و شاعر بوشهری روز پنجشنبه در حاشیه این آیین که با حضور مسئولان دانشگاه پیام نور و شماری از فعالان فرهنگ و ادب استان برگزار شد، در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در کتاب «نقش فراگیر شبکه‌های اجتماعی در تحولات میدان شعر معاصر» آنچه فراز بهزادی در این کتاب پیش روی مخاطب گذاشته، نه نقد ادبی برای تبیین و تحلیل یک موضوع یا متن ادبی؛ بلکه بسط مبانی یک نظریه ادبی برای کاربست آن در زمینه شعر و ادبیات است.

"عبدالله رئیسی " افزود: نویسنده در این کتاب بخوبی توانسته مطالب مدنظر خود را واکاوی و کنکاش کند که این رویکرد به تاثیرگذای بیشتر کتاب زنده یاد بهزادی کمک وافری کرده است.

ktb frz bhzdi

وی ادامه داد: این نویسنده از فعالان و افراد برجسته حوزه کتاب و نویسندگی بود که در دوران حیات خود کتاب‌های ارزشمندی را به جامعه ادبی استان عرضه کرده است.

کتاب «نقش فراگیر شبکه‌های اجتماعی در تحولات میدان شعر معاصر» فراز بهزادی 2 سال بعد از فوت وی به همت انتشارات «زمزمه‌های روشن» منتشر شده است.

فراز بهزادی، شاعر و منتقد ادبی جنوبی در ٢٠ اسفند ١٣۵٩ در خورموج متولد شد و در ٢٩اسفند ١۴٠٠ در تهران بدرود حیات گفت.

از فراز بهزادی سه مجموعه «شعر بگو در ماه خاکم کنند»، «عصر گرد و خاکسپاری من» و «اخبار چاقو به دست» منتشر شده‌است./ایرنا

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group