يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، مسؤولان شبانکاره با خانواده چند شهید در این بخش دیدار کردند.

به گزارش دیارجنوب ، همزمان با هفته بزرگداشت مقام شامخ شهید، ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره و جمعی از مسؤولان بخش با حضور در منزل شهیدان والامقام «شادمان در روستای بویری، خواجه در روستای چاهدول، لایپه ای در روستای لایپه، دیوکس در روستای سمعیا» با مادر، پدر و خانواده این شهدا دیدار و گفتگو کردند و به ذکر خاطرات و گزیده‌ای از وصایای شهیدان والامقام پرداخته شد و حاضران نام و یاد شهیدان بزرگوار را با نثار فاتحه و صلوات گرامی داشتند.

بخشدار شبانکاره، سه شنبه شب در این دیدارها، دیدار با خانواده شهدا را موجب افتخار و توفیق بزرگ قلمداد کرد که نصیب خدمتگزاران نظام شده است.

ابراهیم حسینی بیان کرد: ۲۲ اسفند روز «بزرگداشت شهدا» و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران، فرصتی برای یادآوری راز جاری ماندن شهدا است و این فرصت در دیدار با خانواده معظم شهدا محقق می‌شود، فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.

hsini shihid

وی گفت: وظیفه همه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی است و نباید فراموش کرد ایثارگری شهیدان و خانواده‌های آن‌ها است که امروز در این امنیت و آسایش زندگی می‌کنیم.

در ادامه این دیدار با اهدای لوح تقدیر به مناسبت روز بزرگداشت شهدا از صبر، ایستادگی و مقاومت خانواده شهدا بویژه مادر و پدر بزرگوار این شهیدان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

همچنین به همین مناسبت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بخشدار شبانکاره و مسؤولیا بخش و با همکاری اداره منابع طبیعی و دهیاری روستای بویری در بوستان روستا حضور یافتند و به تعداد شهیدان والامقام بخش شبانکاره نهال غرس کردند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group