شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

کمپین چتر ایمنی به میزبانی اداره گاز شهرستان دشتستان اجرا شد.

به گزارش دیارجنوب، این کمپین که روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه برگزار شد در این مرحله از کمپین که به هدف افزایش آمادگی علمی و فنی و همچنین ارتقاء سطح هماهنگی نیروهای اداره گاز شهرستان دشتستان انجام شد، پس از برگزاری کلاس آموزشی و ارائه نکات کاربردی در مواجهه با خطرات ناشی از حوادث گوناگون، مانور میدانی نیز برگزار شد.

این مانور که با فرماندهی میدان محمد بحرانی تنها برگزار شد، با تأکید و تمرین عملیات نجات محبوسین، اطفاء حریق و نجات محبوسین در آسانسور برگزار شد.

گفتنی است کارکنان اداره گاز شهرستان دشتستان با حضور موثر و‌ فعال در همه بخش های این دوره آموزشی همکاری لازم را با کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان به عمل آوردند.

علی قایدی فر رئیس سازمان آتش نشانی برازجان ضمن تشکر از مدیران مجموعه گاز شهرستان دشتستان گفت:« کارکنان اداره گاز به ویژه نیروهای شریف عملیاتی این مجموعه همواره در‌ معرض خطرات جانی در حوزه شغلی خود هستند و از این رو لازم است که همواره سطح آمادگی فنی، جسمی و روانی این عزیزان در پیشگیری و مواجه با حوادث ارتقاء داده شود که به یاری خداوند شاهد کاهش حوادث و تلفات ناشی از آن باشیم.»

وی با بیان لزوم استمرار این آموزش ها و مانورهای تمرینی، ابراز امیدواری کرد که این آموزش ها به ارتقاء سطح آگاهی علمی و آمادگی فنی کارمندان و کارکنان ادارات در مواجهه با حریق و خطرات احتمالی دیگر بیانجامد.

ریاست اداره گاز شهرستان دشتستان ضمن سپاس و قدر دانی از مجموعه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان بواسطه حضور و برپایی کمپین چتر ایمنی از این اقدام ارزشمند قدردانی نمود.
ادیبی نیا آموزش را سرلوحه کار مجموعه گاز دانست و از پرسنل خود بواسطه حساسیت در این خصوص تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است؛ در این دوره از کمپین چتر ایمنی که به ابتکار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان و به میزبانی اداره گاز شهرستان دشتستان اجرا شد، کارشناسان سازمان آتش نشانی برازجان تمام مراحل آموزشی و فرماندهی مانور را بر عهده داشتند.

mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1mnvr gz bur 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group