شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

با حضور معاون سياسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان نمایشگاه عکس و فیلم در انجمن سینمای جوان شهر برازجان افتتاح گردید.

به گزارش دیارجنوب ، به مناسبت هفته عکس و فیلم در انجمن سینمای جوان شهر برازجان نمایشگاه عکس با حضور معاون سیاسی فرماندار دشتستان گشایش یافت.


معاون سياسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت تصور ما همیشه این است که فقط عده ای خاص و مرکز نشین توانمندی برگزاری نمایشگاه دارند ولی در نمایشگاه برازجان متوجه شدم تصور درستی نیست و همشهری های ما هم توانمند و نیاز به توجه و دیدن دارند.

وی اشافه کرد: در افتتاحیه مشتاقان زیادی به هنر حضور داشتند که قابل تقدیر هست و نکته حائز اهمیت تر این است که همه از قشر جوان بودند.

بارگاهی در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه ضمن بازدید از سایر قسمت های انجمن سیمنای جوان ابرازداشت : در سال‌جاری اعتبار خوبی جهت بازسازی و نوسازی سالن سینما در نظر گرفته شده است. هنرمندان گلایه داشتند مورد بی مهری قرار گرفته اند. نگاه ویژه فرماندار ساعی و پرتلاش دشتستان این است که هنرمندان باید ویژه دیده بشوند و در سال های آتی اعتبارات خوبی در این حوزه در نظر خواهیم گرفت.

گفتنی است در این نمایشگاه عکس و تصاویر هنرمندان بومی به تصویر گذاشته شده است.

nmysgh x flm bor 2nmysgh x flm bor 2nmysgh x flm bor 2nmysgh x flm bor 2

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group