سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

رییس اداره منابع طبیعی دشتستان بمناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش دیارجنوب ، به مناسبت ۱۵ اسفند ماه، روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری حسین مالکی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دشتستان با صدور پیامی این روز و هفته را به تمامی فعالان منابع طبیعی، حافظان و حامیان طبیعت خصوصا به همکاران ساعی و تلاشگر خود تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش دیارجنوب ، متن پیام به شرح زیر است:
آفرینش جمله اعجاز خداست
آفرین بر خالق اعجازها
روز درختکاری و هفته منابع طبیعی به عنوان نمادی زیبا و باشکوه، بیانگر تداوم حیات و خوگرفتن انسان با طبیعت بوده و مهلتی است تا این سنت نیک را که از نیاکان ما بر جای مانده، ضمن آموزش به فرزندانمان، آن را به نسل های آینده هدیه نماییم.
در سال جاری هفته منابع طبیعی با شعار (( منابع طبیعی با مشارکت مردم، برای مردم)) و همزمانی با اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت موقعیتی مناسب برای نقش آفرینی گروه های مردمی در کنار منابع طبیعی برای امور مهم حفظ، احیاء، توسعه و نگهداری طبیعت می باشد.
حسین مالکی ضمن تبریک هفته منابع طبیعی به تمامی فعالان در حوزه حفاظت از منابع طبیعی و انفال، از تمامی کارکنان خدوم خود تشکر و قدردانی نموده و سعادت و سربلندی و سلامتی همه آن عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت داشت. ایشان در پایان به همکاران خود و دوست داران طبیعت یادآور شد که بدون سختی و مشقت دسترسی به اهداف تقریبا غیر ممکن هست و با تک بیت شعری پیام خود را به پایان رساندند.

حافظا از باد خزان در چمن دهر مرنج
فکر معقول بفرما، گل بی خار کجاست؟

 حسین مالکی

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دشتستان

hmaleki

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group