شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: طرح هادی ۳۵ روستا در شهرستان دشتستان نیازمند بازنگری است.

به گزارش دیارجنوب، امیر برومند صبح سه شنبه در نشست با فرماندار دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان دارای ۱۰۱ روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت است، که تمامی این روستاها دارای طرح هادی هستند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه ۳۵ روستا در شهرستان دشتستان نیازمند بازنگری طرح هادی است، افزود: سال گذشته از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاری‌ها، ۲۲۰ هزار مترمربع معابر ۱۸ روستا در دشتستان آسفالت شد.

boroomand maskan
وی ادامه داد: امسال نیز ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آسفالت معابر روستاهای این شهرستان اختصاص داده شده، که در حال رایزنی جهت افزایش آن هستیم.
برومند بیان کرد: در حال تلاشیم بزودی ۷۰۰ هکتار اراضی ملی جهت احداث مسکن به روستاهای شهرستان دشتستان الحاق شود.
وی بیان کرد: میزان مقاوم سازی واحدهای مسکونی در دشتستان ۵۹ درصد است، که طی برنامه زمان‌بندی شده و همراهی مردم و بانک‌های عامل میزان مقاوم‌سازی‌ها را افزایش خواهیم داد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۹۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای برازجان، بوشکان و سعدآباد با پیشرفت فیزیکی مناسبی در حال اجرا است.
برومند بیان کرد: همچنین در قالب واگذاری زمین به متقاضیان گروه ساخت نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۷۸ قطعه زمین در شهرهای سعدآباد، بوشکان، کلمه و دالکی به متقاضیان واگذار شده است.
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group