شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به برگزاری هفته احسان و نیکوکاری گفت: برای جمع‌آوری کمک‌های مردم ۳۱۰ مرکز و پایگاه نیکوکاری در استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

به گزارش دیارجنوب ، عباس روشن صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اینکه جمعه این هفته رویداد مهم در سراسر کشور از جمله استان بوشهر رقم می‌خورد، اظهار داشت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی جمعه این هفته 11 اسفند در همه نقاط استان برگزار می‌شود که حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات یک تکلیف و وظیفه همگانی برای افراد واجد شرایط است.

وی با بیان اینکه در این راستا همایش مختلف انتخاباتی برگزار شده است، گفت: خانواده کمیته امداد استان بوشهر در این عرصه مهم و سرنوشت‌ساز حضور فعال خواهد داشت و بار دیگر حماسه جدیدی ثبت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با بیان اینکه همیشه در آستانه سال نو با برگزاری جشن نیکوکاری، نوروز را به نیازمندان هدیه می‌دهیم، گفت: در آستانه سال نو با برگزاری جشن نیکوکاری با هدف کمک به خانواده‌های نیازمندان به استقبال بهار می‌رویم.

روشن 14 اسفند ماه را سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا برای جمع‌آوری کمک‌های مردم 310 مرکز و پایگاه نیکوکاری در استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

وی از استقرار 169 پایگاه جشن نیکوکاری در معابر اصلی شهرهای استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این حوزه بیش از 150 مرکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) سراسر استان آمادگی دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست برای کمک به نیازمندان در آستانه شب عید هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه در 14 اسفند همزمان با سراسر کشور زنگ جشن احسان و نیکوکاری در مدارس استان با همکاری آموزش و پرورش نواخته می‌شود، اضافه کرد: برای این‌ منظور 80 هزار پاکت جشن نیکوکاری در سطح مدارس استان توزیع شده و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده تا در 14 اسفند همزمان با نواختن زنگ نیکوکاری جمع‌آوری شوند.

روشن ادامه داد: پایگاه‌ها، دفاتر و مراکز نیکوکاری از 14 تا 29 اسفند آماده دریافت کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری هستند.

وی با اشاره به پرداخت کمک‌ها از طریق کارت‌های بانکی اعلام کرد: نیکوکاران می‌توانند با استفاده از شیوه‌های مشارکتی جدید کمک‌های خود را برای کمک به نیازمندان در آستانه شب عید واریز کنند./تسنیم

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group