شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به توسعه اجرا طرح‌های مختلف پرورشی، ورزشی، آموزشی گفت: ۱۰۰ پروژه آموزشی در استان بوشهر اجرایی شده و در سال جاری بیش از ۵۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی، ورزشی در مدارس استان توزیع شده است.

به گزارش دیارجنوب ، علی موحدی ظهر امروز در اجتماع نمازگزاران جمعه بوشهر با تبریک عید نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان (عج) و گرامیداشت آغاز هفته تربیت اسلامی اظهار داشت: 8 اسفندماه سالروز تأسیس نهاد «امور تربیتی» یادگار شهیدان رجایی و باهنر است تا دانش‌آموزان با ارزش‌های اسلامی آشنا شوند.

وی با اشاره به فعالیت‌های آموزش و پرورش استان بوشهر به حوزه لجستیک پرداخت و گفت: در این عرصه فضاهای رفاهی، درمانی آموزش و پرورش استان بوشهر در تهران، مشهد و شیراز ساماندهی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صدور اسناد تک برگ فضاهای املاک این مجموعه را از دیگر برنامه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون 1040 سند تک برگ املاک آموزش و پرورش استان بوشهر صادر شده تا از تعرض به اراضی و املاک این مجموعه جلوگیری شود.

موحدی نوسازی ناوگان خودروی آموزش و پرورش استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: پس از 12 سال 50 دستگاه ماشین جدید به ناوگان خودروی آموزش و پرورش استان بوشهر افزوده شد و در خرید این خودروها از اعتبارات دولتی استفاده نشد.

وی از آغاز ساخت و تکمیل طرح‌های آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: تا هفته دولت سال آینده 100 طرح آموزشی، ورزشی و پرورشی استان بوشهر تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از توزیع تجهیزات مورد نیاز مدارس استان خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری بیش از 50 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی، ورزشی در مدارس استان توزیع شده است.

موحدی اعزام 11 هزار دانش‌آموز استان بوشهر به اردوی راهیان نور را از دیگر فعالیت‌ها دانست و اضافه کرد: در این راستا تاکنون 10 هزار دانش‌آموز این استان به اردوی راهیان توسعه و پیشرفت اعزام شده‌اند.

وی برگزاری اردوهای تربیتی شمیم معرفت، مهاد و دیگر عرصه‌ها را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این اردوها برای 30 هزار نفر از دانش‌آموزان استان بوشهر برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری جشن تکلیف برای 13 هزار دانش‌آموز استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در مراسم اعتکاف در ماه رجب امسال حدود 10 هزار دانش‌آموز استان بوشهر شرکت کردند.

موحدی برگزاری همایش برای دانش‌آموزان رأی اولی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: 18 همایش برای 13 هزار نفر از دانش‌آموزان رأی اولی در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان بوشهر تشکیل شده است./تسنیم

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group