جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: میزبانی مرحله نهـایی زیرگـروه لیگ دسته اول فوتبال ساحلی به این شهرستان واگذار شد.

به گزارش دیارجنوب ، "مهراب دشتی مکان" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرحله نهایی این مسابقات با حضور تیمهای " ضامن آهو گناوه" ، " طوفان طاهروییه سیریک هرمزگان" و " پدیده غرب و شباب کرمانشاه" در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی گفت: تیم های شرکت کننده این دوره به مدت سه روز از چهارشنبه شانزدهم تا هجدهم اسفندماه به میزبانی ضامن آهو به مصاف هم خواهند رفت.

رئیس هیات فوتبال گناوه افزود: در پایان این مسابقات، تیم‌های اول و دوم به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی ایران راه می‌یابند.

وی یادآورشد: تیم‌های ضامن آهو گناوه و شباب کرمانشاه از گروه اول زیرگروه لیگ دسته اول فوتبال ساحلی که به میزبانی این شهر برگزار شد، توانستند به مرحله نهایی راه یابند.

دشتی مکان بیان کرد: بر اساس اطلاعیه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران، تیم‌ها می‌توانند در محدوده زمانی نقل و انتقالات نسبت به جذب حداکثر ۲ بازیکن جدید با رعایت ضوابط تعییین شده اقدام کنند.

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: داوران،ناظران و تیم‌های شرکت کننده روز سه شنبه ۱۵ اسفند به گناوه ورود می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این شهرستان تاکنون توانسته میزبانی چندین دوره مسابقات فوتبال ساحلی کشور در رده های لیگ برتر، دسته اول و زیرگروه بزرگسالان، امید و جوانان را برعهده بگیرد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group