شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

"فتح الله نوروزی" فرماندار سابق دشتستان از رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

به گزارش دیارجنوب، متن انصراف فتح الله نوروزی از رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:
محضر شریف و مبارک مردم فهيم دشتستان، عرض زیباترین درودها و گرم ترین سلام ها!عرصه ی انتخابات رهاورد ترکیب اندیشه ی اسلامی و آزادی خواهی ملت ایران است که به یمن نظام مقدس جمهوری اسلامی تحقق یافت و فضایی ایجاد کرد تا خرد جمعی در مدیریت کشور جای خودمحوری ها را بگیرد. مسیری که فراروی ملت قهرمان ایران قرار گرفت عرصه را برای ...
محضر شریف و مبارک مردم فهيم دشتستان، عرض زیباترین درودها و گرم ترین سلام ها!
عرصه ی انتخابات رهاورد ترکیب اندیشه ی اسلامی و آزادی خواهی ملت ایران است که به یمن نظام مقدس جمهوری اسلامی تحقق یافت و فضایی ایجاد کرد تا خرد جمعی در مدیریت کشور جای خودمحوری ها را بگیرد.
مسیری که فراروی ملت قهرمان ایران قرار گرفت عرصه را برای حضور اندیشه های متفاوت فراهم نمود و هر کس دل در گرو پیشرفت کشور داشت، آرزوی حضور در این عرصه را نیز با خود بزرگ کرده است. این آرزو برای حقیر با تحقق یافتن توفيق حضور در فرمانداری دشتستان برایم فراهم شد.
مسئولیت ارزشمند فرمانداری دشتستان برای من فرصت گرانبهایی بود تا از جامعه بزرگ و فرهنگ دوست دشتستان درس گرفته و به ياري شما مردم عزیز ، مديران و کارشناسان گرانقدر در ادارات دشتستان و شوراها،سمن هاوفعالين اجتماعي ورسانه ها توانستم این کهن دیار را بیش از پیش بشناسم و فرصت ها و توانمندی های این دشت عشق خیز را برای توسعه بهتر برای خود و دیگران نمایان بنمایم.

norozi
اکنون و در این وضعیت حساس، گوی توفیق در عرصه ی انتخابات را مغتنم شمرده و با اعتقاد به خرد جمعی و مشارکت مردم پا به عرصه ی میدانی دیگر برای قدم زدن در دیار خدمت به این مردم مهربان نهادم.
بر اساس همین دیدگاه و فرصتی که نظام مقدسمان پیش روی امثال حقیر گذاشته و با بهره گیری از تجربه سی سال مدیریت در دولت های مختلف تصمیم گرفتم تا در راستای خدمت به شما مردم شریف دشتستان در کسوت نمایندگی مجلس، امکان حضور خودم در این جایگاه ارزشمند را به رای و انتخاب شما واگذار کنم.
زهی سعادت و خوشبختی برای من می بود که مهر تأیید شما را بر کارنامه مسئولیت خود ببینم و پایگاه ارادتم نسبت به شما بیش از پیش بر بلند جای جانم باشد.
همانگونه که مستحضرید رقابت در انتخابات دشتستان به دلیل تنوع گرایش ها و قومیت ها و گستردگی جغرافیایی کاری سخت بوده و نیازمند آماده سازی و فراهم نمودن همه ابزارهای رقابت است. بنابراین با مشورت بزرگان، اندیشمندان، مدیران و کارشناسان به عرصه انتخابات ورود کردم و در موعد مقرر با ثبت نام در انتخابات منتظر تایید صلاحیت و شروع تبلیغات رسمی شدم.
مردم فهيم دشتستان
افتخارم همواره این بوده که دنیای خدمت خود را با شمع درخشان معلمی روشن نموده ام و با خدمت در آموزش و پرورش که مردمی ترین نهاد اداری است و همچنين با توفيق خدمت در پست فرمانداری در شهرستانهایِ مختلف تجربيات خوبي آموخته و خدای بزرگ را شاکرم که در این عمر پنجاه ساله ام همیشه در چارچوب دین مبین اسلام زندگی کرده ام و در دوران مسئولیتم سعی کرده هیچ گونه لغزشی در هیچ زمینه نداشته که بخواهم شرمنده محبت و اعتماد هم استانی های عزیزم باشم. همیشه وجدان کاری را سرلوحه کار خود قرار داده ام و برای توسعه استان به خصوص دشتستان عزیزم قرار نداشته و کوشیده ام.
متاسفانه علیرغم شفافیت در کارنامه زندگی و مسئولیتم، در طی بررسی صلاحیت ها، صلاحیت این جانب مورد تایید قرار نگرفت.
از آنجا که اینجانب انتخابات را حق خود و مردم می دانم مراتب اعتراض خودم را به شورای محترم نگهبان اعلام داشتم. اگر چه خوشبختانه آنچه حق و شایستگی خودم می دانم باهمراهي دستگاههاي دست اندركارانتخابات به دست آمد و صلاحیتم برای کاندیداتوری مجلس از حوزه دشتستان، مورد تایید قرار گرفت اما متاسفانه فرصت طلایی برای رقابت از من سلب شد و این نوشدارو در زمان مناسب به ما نرسید.
خانه ی خلوت ما را همینکه نگاه معصوم عشق نظاره می کند، بس است. یاد گرفته ایم که هم مرام با حافظ با دل خونین لب خندان بیاوریم و به این لبخند خرسندیم.
اکنون این جانب فتح الله نوروزی ، پس از رایزنی مجدد با عزیزانی که در این آوردگاه همسفرم بودند، با در نظر گرفتن همه جوانب و شرایط رقابت در این عرصه ی مهم ، انصراف خود را از کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی از حوزه دشتستان اعلام می دارم. اگر چه معتقدم انتخابات باید میدان حضور همه احزاب قانونی باشد و با حضور سلایق و تفکرات مختلف برگزار شود اما تاخیر بوجود آمده در تائید صلاحیت اینجانب ، میدان مناسبی برای ادامه ی فعالیت خودم تصور نمی کنم.
اما از صمیم قلب امیدوارم ، انتخابات با مشارکت قابل قبول مردم بزرگ ایران اسلامی برگزار شود تا توان مجلس آینده نسبت به حل بحران ها و مشکلات پیش رو افزایش یابد و در آینده شاهد ایرانی قوی تر و توسعه یافته تر باشیم.

در پایان از همه مردم عزیز دشتستان به ویژه همکاران ستادي ودوستان واقشارمختلف مردمي وبستگان وفادار خودم که تاکنون پا به پای اینجانب برای حضورم در رقابت انتخابات تلاش نموده اند تشکر می کنم و امیدوارم عذر انصراف مرا از این رقابت بپذیرند.
اینجانب از همه مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت می نمایم. چرا که معتقدم انتخابات چراغ جمهوریت است و نباید گذاشت خاموش شود. همه ما باید دل به آینده بهتر ببندیم. یاس و نومیدی را از جامعه دور کنیم و مثل همیشه با تلاش و کوشش خود به حل مشكلات بپردازيم.

ايامتان نيكو
با تقديم احترام
فتح الله نوروزی
١٤٠٢/١٢/٣
/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group