پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تخصیص ۹۶۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و وام ضروری به نیازمندان دشتستان در برپایی میز خدمت و دیدار با مردم خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، اکبر پورات شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران در دشتستان با اشاره به برپایی میز خدمت در راستای اعزام کاروان مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای رسیدگی به مشکلات مردم دشتستان اظهار داشت: در این برنامه مسئولان استان بوشهر به‌صورت چهره به چهره، مشکلات 270 نفر را مورد بررسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه مسئولان استان دیدار با مراجعه‌کنندگان به درخواست‌های و مطالبات آنان پاسخ و دستورات لازم دادند، گفت: یکی از درخواست‌های مردم در این دیدارها مشکلات اقتصادی و معیشتی بود که کمک بلاعوض و وام ضروری قرض‌الحسنه تخصیص یافت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تخصیص 965 میلیون تومان کمک بلاعوض و وام ضروری به نیازمندان دشتستانی خبر داد و بیان کرد: در این دیدار مبلغ 778 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه ضروری و درمان برای 62 نفر و 187 میلیون تومان کمک بلاعوض برای 44 نفر اختصاص یافت.

پورات، رسیدگی به مشکلات درمانی مردم را از دیگر برنامه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: در راستای کمک‌های درمانی ضمن واگذاری تعداد 5 ویلچر به مراجعه‌کنندگان دستورات لازم برای درمان رایگان چشم شهروند دشتستانی صادر شد.

وی اختصاص وام خوداشتغالی نیز برای 6 نفر توسط بهزیستی از دیگر خدمات ارائه شده اعلام و تصریح کرد: در این برنامه برای 40 خانواده بسته معیشتی اختصاص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه هلال احمر استان بوشهر هزینه و کمک درمانی افراد محروم تقبل شد، اضافه کرد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرا طرح هادی، مشکلات ایثارگران و خانواده شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بود.

پورات با اشاره به تداوم میز خدمت در دیگر شهرستان‌ها تأکید کرد: مسئولان باید علاوه بر میز خدمت در همه اوقات اداری در دستگاه‌های اجرایی مشکلات مردم به‌صورت جهادی و خارج از نوبت رسیدگی و راهکار لازم برای تحقق مطالبات مردم ارائه کنند./تسنیم

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group