پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

تعداد ۳۴۰ دختر احسان جو استان بوشهر بسته های اهدایی بنیاد کرامت رضوی را در یافت کردند.

 

به گزارش دیارجنوب ، مهران خورده بین مقدم مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در خصوص رویداد ملی «دختر ماه» گفت: این رویداد ویژه جشن تشرف ۲۰ هزار دختر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه در سطح کشور است که توسط مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی با همکاری سازمان کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور برنامه ریزی شده است.
خورده بین مقدم افزود: اجرای این رویداد در استان بوشهر بر عهده مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشد.
وی با بیان اینکه بسته‌های اهدایی جشن تکلیف دختران ماه شامل یک قواره چادر نماز، دو جانماز بزرگ و کوچک، مهر و تسبیح، یک جلد کتاب و دو کیف بزرگ و کوچک می باشد افزود: برای اهدای این بسته‌ها خادمیاران و یاوران رضوی با همکاری کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه شهرستان‌ها، درب خانه مددجو حضور پیدا کرده و ضمن تبریک جشن‌های شعبانیه به تکلیف رسیدن این دختران را تبریک گفته و بسته ها را اهدا کردند.
خورده بین مقدم در همین راستا اظهار داشت: مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی( ره) نیز در این رویداد مشارکت کرده و تعدادی از بسته‌های اهدایی را شخصاً درب خانه های دختران ماه تحویل داده و عرض تبریک داشتند.

dkhtr mh rzvi

وی یادآور شد: حضور دبیران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ها و خادمیاران و یاوران رضوی با روپوش رضوی به این رویداد حال و هوای امام رضایی بخشید.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با بیان اینکه می توان از این فرصت مهم در راستای معرفت افزایی و تعمیق معارف دینی بهره جست؛ افزود: جشن تشرف یکی از لحظه‌های خاطره انگیز برای دختران می‌باشد که با این اقدام بنیاد کرامت رضوی این جشن برای همیشه در ذهنشان ثبت خواهد شد پس این فضا سازی معنوی و برنامه‌ریزی اصولی در هویت سازی مادران آینده این سرزمین نقش بسیار مهمی دارد.
خورده بین مقدم در پایان گفت: این رویداد ملی دارای دو هدف کلی و جزئی در سه گام می‌باشد که گام اول هماهنگی و آماده سازی، گام دوم ارتباط و برگزاری جشن و گام سوم نظارت و بازخوردگیری است که با پایان این رویداد پشتیبانان معنوی و تربیتی با تماس‌های تلفنی با والدین این نونهالان پیگیر مسائل تربیتی و معنوی آنها می شوند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group