دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: جشن تکلیف ۳۴۰ نفر از دختران نو تکلیف تحت حمایت کمیته امداد در استان بوشهر با همکاری کمیته امداد و آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، عباس روشن ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری مراسم جشن تکلیف از دختران نو مکلف مددجو اظهار داشت: با همکاری آستان قدس رضوی جشن تکلیف ۳۴۰ نفر از دختران نو تکلیف مددجو تحت عنوان «دختران ماه» در حال برگزاری است.
وی افزود: این طرح پس از شناسایی فرزندان دختر خانواده‌های تحت حمایت، به صورت خانه به خانه، جشن تکلیف برای آنها برگزار و هدایای ویژه ای به این نوگلان مددجو اهدا می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: این رویداد فرصتی است تا با برپایی جشن تکلیف دختران نو مکلف در استان زمینه ارتقای فکری و معنوی آنها در آستانه ورود به سن تکلیف فراهم شود.

jashne taklif
وی گفت: در این طرح ملی خادم یاران حرم رضوی به همراه گروهی از کارشناسان فرهنگی کمیته امداد در منزل دختران نو ملکف حضور می‌یابند و در فضایی معنوی و عطرآگین به پرچم مطهر رضوی با اهدای بسته جشن تکلیف شامل یک قواره چادر نماز، جانماز کوچک و بزرگ، مهر و تسبیح، یک جلد کتاب آموزشی و کیف، در حضور خانواده به دخترانی که به سن تکلیف رسیده‌اند اهدا می‌شود.
روشن با بیان اینکه دختران دانش‌آموز، آینده‌سازان کشور هستند، تصریح کرد: حجاب دختران در جامعه، سلاحی در برابر دشمن محسوب می‌شود، امیدوارم سرباز واقعی امام زمان (عج) و در آینده الگویی برای تمام زنان جامعه باشند./ مهر
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group