يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

پرسپولیس یا سرخپوشان برازجان با رأی به حقِ کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به دور نهایی لیگ ۳ راه یافت و قرار است تا دو هفته دیگر به مصاف تیم های گروه سوم برود .‌تیم های قلدر و صاحب نامی مثل ایرانجوان بوشهر ، مس نوین کرمان ، منطقه آزاد کیش و نفت امیدیه ...

 

اصغر شعبانی - به گزارش دیارجنوب ، بی انصافی است اگر نگوییم که دکتر رضایی نماینده مردم دشتستان و البته امیر حسین محتشم رئیس هیئت فوتبال استان و نیز باشگاه گسار بوشهر پیشتاز پیگیری این موضوعِ مهم بودند . همیشه رسم بر این است که پیگیری نتیجه خواهد داد و آنهایی که نام بردیم مردانه پای کار ایستادند تا استیناف عادلانه تصمیمی قاطع بگیرد و حق به حقدار برسد.

اما مسائل مهم دیگری نیز وجود دارد که باید گفته شود ...

ما را به خیرِ اداره ورزش و جوانان شهرستان که امیدی نیست و خدا کند که شر رسانده نشود!!! آنگونه که محتمل است بازیها از هفته ابتدایی اسفندماه استارت خواهد خورد و شاهد رقابت هایی فوق العاده جذاب خواهیم بود . امین آذربان انواع و اقسام سختی ها را تحمل کرد و بازی ها را به هر شکلی که بود در مرحله اول به پایان رساند اما بازی در مرحله دوم و نهایی رقابت ها که رفت و برگشتی است، سخت تر و طاقت فرساتر است . چرا ؟ چونکه هزینه هایی بسیار بالاتر از مرحله نخست ! نیاز مبرم است . ادامه ی حیات در مرحله دوم و صعود احتمالی نیازمند پولِ بیشتری است و قطعاً اگر کمک های دولتی نباشد نمی توان انتظار معجزه داشت . تیم ها در گروه های مختلف بازیکنان برتر مرحله ی اول را با قیمت هایی گزاف جذب کرده و آماده اند . تیم برازجان باید تقویت شود . بازیکنان غیرتمند در دورِ اول سنگ تمام گذاشتند اما برای صعود و جنگ با رقبایِ پولدار باید بازیکن معتبر و درجه یکِ خاصِ این مرحله را گرفت و این نیز یعنی هزینه ی بالا !

srkhpshn brz sbmi 1

موضوع مهم بعد مکان مناسب تمرین برای تیم برازجان است . چمن یک استادیوم برازجان که هنوز هم نتوانسته اند تیرک های آن را تعویض کنند !!! شرایط چمنی خیلی خوبی نیز ندارد و هیئت فوتبال آنرا برای مسابقات کنار گذاشته . چمن های دیگر شهر نیز در اختیار بخش خصوصی است و باشگاه هایی نیز در آن مشغول فعالیت اند . بنابرین این مسئله نیز یک مشکل جدی است و باید مرتفع شود . مگر می شود تیمی در یک شهر بدون تمرین وارد یک دوره مسابقات شود ؟! و یک مشکل جدی دیگر که این موضوع، مشکل پرسپولیس نیست اما ضرر آن مستقیماً متوجه تیم برازجان است . همه می دانیم که پرژکتورهای استادیوم برازجان سالهاست که در خاموشی مطلق به سر می برد . قرار شده که روشنایی به استادیوم برگردد اما چگونه این کار انجام خواهد شد؟

srkhpshn brz sbmi 1

متأسّفانه به علت اینکه سالهاست از این چراغ ها استفاده نشده همه چیز این ۴ سکوی نور از بین رفته و قابل استفاده نیست . از تابلوهای برق بگیر تا فیوزها که اصلاً جوابگو نیست . از کابل هایی که پوسیده شده و قرار است زیر فشار !! برود تا پله ای که از آن بالا می روند . آقایان مسئول و پیمانکار محترم قرار نیست که رنگ آمیزی مختصری شود و به اصطلاح با سر هم بندی روشنایی و نوری چند روزه انجام ، هورایی برای خود بکشید و دستی بزنید و تمام !! اگر نمی توانید بازسازی درست و اصولی و روی حساب و کتابی داشته باشید بگذارید همچنان خاموش باشد ! هنگامی که استادیوم برازجان ، استادیوم بوده کمتر جایی در استان این امکانات را داشته اند . پس خواهشاً به پیمانکار بفرمایید این قضیه کاملاً جدی است . آنگونه که ما می بینیم و کارشناسان مربوطه گفته اند این زحمتی که به خودتان می دهید به قول معروف [جَورِ بی غار] است . پس خواهشاً کار را درست انجام دهید و به فکر هورا کشیدن و خوشحالی مقطعی نباشید . شما نوسازی و بازسازی درستی برای نور پرژکتورهای استادیوم برازجان داشته باشید ورزشی ها برای تقدیر از شما مراسم می گیرند!

srkhpshn brz sbmi 1

اگر چه اعتقاد دارم به فرمایش رهبر معظم انقلاب خدمت به مردم عطیه الهی است و باید قدردان باشید ! قطعاً چند بازی مهم پرسپولیس در ماه مبارک رمضان و بعد از افطار برگزار خواهد شد و نور استادیوم لازم است . اینکه نماینده فوتبال برازجان به علت مشکل نور ورزشگاه تختی نتواند از میزبانی خود به بهترین شکل بهره ببرد و مثلاً مجبور شود بازی های خانگی خود را در بوشهر انجام دهد جالب نیست . پس خواهشاً این موضوع را در دستور کار جدی قرار دهید.

srkhpshn brz sbmi 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group