شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

فرماندار دشتستان بابیان اینکه محمد جامعی فردی متخصص و پاک دست است گفت: شورا ضمن نظارت بر امور شهرداری در امورات داخلی آن مداخله نکند.

به گزارش دیارجنوب، احمد بنافی در مراسم تودیع و معارفه شهردار آبپخش بابیان اینکه یکی از رازهای ماندگاری انقلاب اسلامی جلوگیری از اختلافات در کشور بود اظهار داشت: اگر کشور ما در همه زمینه‌ها پیشرواست به خاطر این است که اجازه نداد اختلاف منشأ شود.
وی اضافه کرد: دشمن تلاش‌های زیادی کرد که گسل‌های سیاسی و طایفه‌ای را در کشور ایجاد کند ولی با هدایت مقام معظم رهبری نتوانستند به این مهم برسند.
وی با اشاره به اینکه اگر به ریسمان اتحاد چنگ بزنیم موفق خواهیم شد ابراز داشت: انقلاب اسلامی برای مردم تلاش کرد و آن‌ها را به جایگاهی که شأنشان بود رساند، این هنر انقلاب اسلامی است که دوست دارد ملتش عزتمند باشد.
وی تأکید کرد: این انقلاب فاصله بین مردم و مسئولین را به حداقل رساند و نتیجه آن توسعه در همه بخش‌ها بوده است.
فرماندار دشتستان بابیان اینکه در همه حوزه‌ها نسبت به اوایل انقلاب توسعه و پیشرفت داشته‌ایم گفت: هم‌اکنون دو هزار و 500 کیلومتر راه در دشتستان وجود دارد و حوزه برق در اوایل انقلاب کار چندانی انجام نگرفته بود ولی امروز ۵ هزار ترانسفورماتور وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه این کشور در روزگاران قبل زیر چکمه‌های آمریکایی بود و تعداد مستشاران آمریکایی در کشور و استان‌ها زیاد بود بیان داشت: امروز اگر به‌جایی رسیده‌ایم نتیجه خون شهدا و امام راحل است.

jamei bpshsh 1

وی تصریح کرد: باوجود همه کاستی‌ها در شروع دولت سیزدهم ولی با برنامه‌ریزی و تلاش همه مسئولان شاهد پیشرفت و توسعه در همه حوزه‌ها هستیم.
بنافی مهندس جامعی را فردی متخصص و پاک دست توصیف کرد و گفت: هر مدیری برای موفقیت در کار باید دارای نَفس سالم و تخصص باشد که جامعی این دو عنصر مهم را دارد و با حضور آن و همراهی اعضا شورا کار حوزه‌های مربوط به شهر جلو می‌رود.
وی در ادامه بابیان اینکه راز موفقیت شما همدلی است در توصیه به آقای جامعی گفت: آبپخش شهری گذرگاهی و دارای رونق زیاد است و باید برای رونق و ایجاد یک بازارچه و سیما و منظر آن برنامه‌ریزی کرد.
وی در ادامه تأکید کرد: برای ایجاد زیرساخت‌ها ازجمله دفع آب سطحی شبکه و جوها برنامه‌ریزی شود، عمدتاً شهرداران به خاطر این موضوعات کمتر ورود می‌کنند ولی برای پایداری حوزه شهری مهم است چون در بحران بدرد می‌خورد.
وی در ادامه گفت: بحث آسفالت و بهسازی معابر از دیگر نکات مهم در برنامه‌ریزی شهرداران باشد جغرافیای این منطقه طوری است که خاک آن فرسایشی و شهری سبز است ولی ضلع شمالی آن بیابان ماسه‌ای است و باید رسیدگی، پاک‌سازی و سبز کاری شوند.
وی ضمن گلایه‌مندی از شورای قبل در خصوص عدم توجه به مزین نمودن بلوار شهید کرامت به تمثال شهدا بیان داشت: بازارچه صنایع‌دستی سومین موضوع مهم برای شهر آبپخش است که مقداری از آن در شهر شروع‌شده ولی باید ادامه پیدا کند.
بنافی با اشاره به اینکه در قانون مسئولیت‌ها شوراها متنوع است و یکی از این مسئولیت‌ها انتخاب شهردار است ابراز داشت: شورا ضمن نظارت بر امور شهرداری در امورات داخلی آن مداخله نکند.
وی تصریح کرد: شورای آبپخش برای سال آینده بودجه‌ای را ببندد که دست شهردار برای اجرای پروژه‌ها و حوزه شهری باز باشد.

محمد جامعی بابیان اینکه دهه فجر بزرگ‌ترین معجزه روزگار ماست اظهار داشت: دهه فجر نقطه تغییر، تحول و عبور از روزهای شوم و سیاه است.
وی بابیان اینکه مردم از مدیریت شهری عمل می‌خواهند اضافه کرد: به اولویت‌های کاریم خواهم پرداخت و آن‌ها را به مردم تشریح خواهم کرد.
وی بابیان اینکه ما آنچه از سیره اهل‌بیت آموخته‌ایم این است که مردم ولی‌نعمت ما هستند گفت: در این مسیر برنامه‌هایی داریم و در کنار مردم و با مردم بودن را ادامه می‌دهیم و شهروندان در ادامه مسیر کمک کنند.

jamei bpshsh 1

جامعی تصریح کرد: قانون مداری را در چهارچوب ارتقا سلامت اداری و مبارزه با فساد ادامه می‌دهیم و توسعه پایدار شهری را در حوزه‌های مختلف ازجمله گردشگری انجام می‌دهیم.
وی ضمن تشکر از زحمات آقای کهزادی سرپرست شهرداری آبپخش ابراز داشت: در همه جای شهر شاهد فعالیت هستیم و مردم قدردان این زحمات هستند.
جامعی در ادامه به همکاران خود در مجموعه شهرداری آبپخش گفت: کارم را در شهرداری با کارشناسی شروع کردم و به زوایای شهری اشراف کامل دارم.
شهردار آبپخش در ادامه بابیان اینکه شورای این شهر با انتخاب من آبروی خود را گرو گذاشته‌اند گفت: خودم هم ابرویم را در این راه گرو گذاشته‌ام و امروز اینجا هستم تا بتوانیم با زحمات و تلاش شبانه‌روزی و خدمت خالصانه و صادقانه پاسخگوی این اعتماد و آبرویی که وسط گذاشته‌شده را حفظ کنیم.
جامعی در پایان خاطرنشان کرد: هر همکاری در این مسیر در کنار من باشد در خدمتش خواهم بود و دستش را می‌بوسم و اگر همکاری بخواهد خارج از چهارچوب قانون در این مسیر باشد شرمنده آن خواهم بود.

jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1jamei bpshsh 1
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group