دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۵۸ درصد مسکن روستایی این استان تا قبل از شروع دولت سیزدهم مقاوم سازی شده بود که اکنون به ۶۳ درصد بالغ شده است.

به گزارش دیارجنوب ، علیرضا مقدم روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: ایمن سازی ۱۹ روستای در معرض خطر سیلاب با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال ، واگذاری ۶۵۱ قطعه زمین روستایی به متقاضیان بدون زمین، صدور سند سه هزار و ۱۱۸ قطعه زمین یا املاک در روستاها و یک هزار و ۶۹۷ جلد سند در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون اقدامات خوبی با مشارکت خیرین و حساب صد امام (ره) در استان انجام شده، افزود: ۳۳۰ میلیارد ریال از محل آورده خیرین استان و به همین میزان از حساب صد امام (ره) به مسکن محرومین در استان کمک شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین برنامه ریزی برای ساخت ۵۰۰ واحد مسکن با مشارکت شرکت ملی نفت ایران و حساب صد امام (ره) برای محرومین انجام شده که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مقدم بیان کرد: اجرای ۱۰۴ کیلومتر آسفالت شبکه معابر روستایی با اعتبار ۵۱۷ میلیارد ریال از دیگر فعالیت های سال جاری است.

وی ادامه داد: در مجموع اجرای طرح‌های هادی ۲۳۲ روستا با اعتبارات ملی و استانی و کمک‌های شرکت ملی نفت ایران در قالب مسئولیت‌های اجتماعی با اعتبار ۱۱۶ میلیارد ریال به مساحت ۲۹۵ هزار مترمربع انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: واگذاری یک هزار و ۶۵۰ قطعه زمین در شهرهای استان و در قالب طرح نهضت ملی مسکن، توزیع سه هزار و ۹۹۰ واحد تسهیلات مسکن روستایی از ابتدای سال جاری تا کنون و آغاز عملیات اجرایی هفت هزار واحد مسکن روستایی از دیگر اقدامات انجام شده است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group