پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

پایگاه خیرساز امداد و نجات شهرستان " جم " همزمان با پنجمین روز از بزرگداشت دهه مبارک فجر در آیینی با حضور استاندار بوشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش دیارجنوب ، پایگاه خیرساز امداد و نجات شهرستان جم با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریال و زیربنای ۳۰۰ متر مربع به مدت هفت ماه توسط خیر نیک اندیش " بهادری " ساخته شده است.

استاندار بوشهر روز دوشنبه در این آئین با گرامیداشت دهه فجر گفت: کشور در مسیر عمران ، آبادانی ، رشد و بالندگی است و این مسیر با تلاش شبانه روزی مسئولان دولت سیزدهم با شتاب تداوم دارد.

" احمد محمدی زاده" افزود: استان بوشهر به کارگاه سازندگی تبدیل شده و روز گذشته نیز با حضور وزیر کشور ،عملیات اجرایی و بهره برداری از ۶۶ طرح عمرانی و اقتصادی با ۴۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در عسلویه انجام شد.

استاندار بوشهر گفت: توسعه این استان با اجرای طرح‌های زیربنایی در دولت سیزدهم شتاب گرفته است.

وی یادآور شد: همزمان با بزرگداشت دهه فجر امسال عملیات اجرایی و بهره برداری یکهزارو ۸۳۷ طرح عمرانی با اعتبار یک میلیون ۴۷۰ هزار میلیارد ریال در این استان آغاز شده است.

محمدی‌زاده تصریح کرد: از این شمار یکهزارو ۷۲۹ طرح عمرانی با سرمایه‌گذاری ۱۶۰ هزار میلیارد ریال و ۱۰۸ طرح اقتصادی با سرمایه گذاری یک میلیون و ۳۱۰ هزار میلیارد ریال است./ایرنا

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group