چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 | Wednesday 1 May 2024

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: جزیره خارگ دین بزرگی به گردن انقلاب دارد.

به گزارش دیارجنوب ، عباس غریبی ظهر دوشنبه در دیدار با امام جمعه جزیره خارگ گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران در خارگ به عنوان متولی عملیات دریافت، ذخیره سازی و صادرات نفت کشور که دارای تأسیسات و زیرساخت‌های حیاتی شامل مخازن، خط لوله و اسکله در این جزیره می‌باشد.

غریبی ادامه داد: نگاه مقام عالی وزارت نفت و تاکید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران توسعه متوازن در کنارانجام مأموریت سازمانی و توجه به جامعه پیرامون صنعت می‌باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: در وزارت نفت دولت سیزدهم این نگاه پررنگ‌تر شده است و برنامه‌های خیلی خوبی داریم که بهتر از گذشته به پیرامون توجه ویژه ای داشته باشیم.

gharibi kharg jme

غریبی خاطرنشان کرد: جزیره خارگ دین بزرگی به گردن انقلاب دارد و کارکنان صنعت نفت و مردم در سه مقطع زمانی در این جزیره خوش درخشیدند، اول که در مقطع پیروزی انقلاب و در سال ۵۷ که با بستن شیرهای نفت عملاً خط بطلانی بر رژیم شاهنشاهی کشیدند و برهه زمانی دوم دوران دفاع مقدس بود که علیرغم بمباران‌های سهمگین همین کارکنان و مردم نگذاشتند که جریان صادرات برای یک روز قطع شود و در آن شرایط اقتصادی توانستند اقتصاد کشور را حفظ و از دفاع مقدس پشتیبانی کنند و در برهه سوم دوران تحریم همه جانبه بود که واقعاً این کارکنان توانستند خوش بدرخشند و بازمانع از قطع جریان صادرات شوند.

وی تاکید کرد: در دولت سیزدهم صادرات نفت رشد چشمگیری کرده که نشان از تولید خوب و اینکه در صادرات فعالانه و هنرمندانه اقدام شده است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group