شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

در سومین روز از دهه مبارک فجر پروژه‌های بخش ارم دشتستان افتتاح و کلنگ زنی شدند.

به گزارش دیارجنوب، با حضور فرماندار و معاونین، نماینده مردم دشتستان در مجلس، فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان، جمعی از مسئولین شهرستان و بخش ارم در سومین روز دهه مبارک فجر پروژه‌های عمرانی و اقتصادی بخش ارم دشتستان افتتاح و کلنگ زنی شدند.


افتتاح پروژه‌های تجمیعی شهر تنگ ارم
«احداث کانال دفع آب‌های سطحی بااعتبار ۲۱ هزار میلیون ریال به طول ۱۱۶ متر - احداث ساختمان یادمان شهدای خوش‌نام بااعتبار ۲ هزار میلیون ریال - احداث دیوار حفاظتی رودخانه گلستان بااعتبار ۱۱ هزار میلیون ریال »

فرماندار دشتستان در آئین افتتاح پروژه‌های تجمیعی شهر تنگ ارم ضمن اشاره به خدمات دولت سیزدهم گفت: شهرستان دشتستان امسال در پیشانی حرکت عظیم جهادی در استان بوشهر با ۶۲۴ پروژه عمرانی و اقتصادی به ارزش ۸۶۱۶ میلیارد تومان قرارگرفته است.
وی اضافه کرد: این دستاورد نتیجه هم‌افزایی و تلاش مسئولین و مردم است تا بتوانیم این شهرستان دشتستان را توسعه بدهیم و باید در این راه به مردم قول بدهیم که از قبل مصمم‌تر باشیم.
بنافی با اشاره به کلنگ زنی راه نمازگاه به تنگ ارم تا دهرود در آینده‌ای نزدیک گفت: علاوه بر این، پروژه خط انتقال آب سد شهدای تنگ ارم است که تا روستاهای دهرود و حومه آن را سیراب خواهد کرد.
وی تصریح کرد: مخزن ۵ هزار مترمکعبی آب بخش ارم اگر نقدینگی آن تأمین شود تا پایان تابستان باید به بهره‌برداری برسد.
فرماندار دشتستان بابیان اینکه در کنار اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاران خصوصی را فراموش نکردیم اذعان داشت: دستاورد حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این بخش این بود که امروز از کلنگ زنی بزرگ‌ترین کارخانه پرورش مرغ تخم‌گذار به زمین خواهد خورد.
وی با اشاره به اینکه به همت مسئولین بخش ارم ، شتاب خوبی در پروژه‌های این بخش دیده‌ شده ابراز داشت: این شتاب در توسعه باید ادامه پیدا کند تا شهر تنگ ارم از حیث زیرساخت‌های عمرانی در تزار با دیگر شهرها قرار گیرد.

przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1

«تجهیز و راه‌اندازی خانه بهداشت عشایری روستای چاوک بااعتبار ۱ میلیارد تومان»

przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1

«افتتاح سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی آموزشی استاد منوچهر آتشی در دهرود سفلی بااعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان»

فرماندار دشتستان در افتتاح این سالن در روستای دهرود سفلی اظهار داشت: افتتاح سد دهرود با ظرفیت ده هزار مترمکعب آب کشاورزی منطقه تأمین خواهد شد و دشت از تشنگی نجات خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه در پروژه‌هایی که امروز در این بخش افتتاح می‌شوند حتماً از نیروی بومی استفاده شود ابراز داشت: ترغیب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این بخش می‌تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد که اجرای فاز دوم مرغ آمین ازجمله آن است که در رفع مشکلات اشتغال و بیکاری جوانان نقش بسزایی دارد.
بنافی بابیان اینکه این سالن بااعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان تکمیل‌شده است تأکید کرد: مسئولین روستا پیگیر جذب اعتبار صندلی‌های این سالن باشند و برای سال آینده برنامه‌ریزی‌شده که بخشی از اعتبارات شهرستان را در بخش ارم برای توسعه آن استفاده کنیم.

przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1

przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1
«بهره‌برداری از پروژه راه روستایی پرجونک به تنگ ارم به طول ۴ کیلومتر و اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال»

فرماندار دشتستان در آئین افتتاح پروژه راه روستایی پرجونک به تنگ ارم اظهار داشت: در این دو سال رشد 9 برابری پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی در دشتستان را شاهد هستیم که این موضوع نشان از همت مسئولان و همکاری مردم باروحیه جهادی، انقلابی است.
وی اضافه کرد: این دستاوردها به‌منزله در کنار هم بودن مسئولان است تا طعم شیرین انقلاب را به مردم بچشانند.
بنافی بابیان اینکه در اوایل دولت سیزدهم ۵۷ مدرسه تخریبی در دشتستان وجود داشت گفت: این مقدار مدرسه تخریبی نشان از عقب‌افتادگی زیادی بود و هم‌اکنون برنامه‌ریزی افتتاح و کلنگ زنی ۲۱ مدرسه در دست پیگیری است.
وی در خصوص مشکل آب شرب روستا گفت: برای رفع مشکل آب شرب از دو طریق رفع خواهد شد یکی چاه که در حال حفر است و دیگری آب سد تنگ ارم به دهرود که کام مردم روستا را سیراب خواهد کرد.

przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1

«کلنگ زنی مرغداری تمام اتوماتیک مرغ تخم‌گذار با ظرفیت ۱۷۰ هزار قطعه و سرمایه‌گذاری ۱۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۳۰ نفر»

فرماندار دشتستان در آئین کلنگ زنی مرغداری تمام اتوماتیک مرغ تخم‌گذار اظهار داشت: امروز باید موانع تولید را برای سرمایه‌گذاران برطرف کنیم و راه‌های حضور سرمایه‌گذاران در شهرستان را تسهیل کنیم.
بنافی افزود: بخش ارم مستعد گردشگری است و باید زمینه حضور گردشگر در این بخش مهیا شود.

przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1przhe eram fajr 1
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group