شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

مرکز خدمات جامع سلامت در محله تنگک بوشهر همزمان با نخستین روز از آغاز دهه فجر در آیینی با حضور معاون حقوقی رییس جمهور ، استاندار و مسوولان بهداشتی و درمانی این استان بهره برداری شد.

به گزارش دیارجنوب ، استاندار بوشهر روز پنجشنبه در این آیین گفت: خدمات دولت در بخش‌های مختلف بهداشتی، درمانی، اقتصادی، عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی باعث شتاب توسعه ای این استان شده است.

" احمد محمدی زاده " افزود: در حوزه درمان در استان بوشهر، اقدامات کم‌نظیری طی دو سال اخیر انجام شده و اکنون ۶۰۰ تخت جدید بیمارستانی در دست اجرا است که راه‌اندازی این تخت‌ها، تحولی بزرگ در حوزه درمان ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: مرکز خدمات جامع سلامت تنگک با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعتبارات استانی توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تکمیل و راه‌اندازی شده است.

salamat bor 1

محمدی‌زاده یادآور شد: مرکز خدمات جامع سلامت تنگک با زیربنای یکهزارو ۵۰ متر مربع در راستای تامین نیازهای بهداشتی و درمانی درمحله های تنگک احداث و تجهیز شده است.

استاندار بوشهر ادامه داد: در دهه مبارک فجر امسال یکهزار و ۸۳۷ طرح با اعتبار یک میلیون و ۴۷۰ هزار میلیارد ریال در این استان کلنگ زنی و بهره برداری می‌شود.

وی اظهار کرد: از این شمار، یکهزار و ۳۱۸ طرح بهره برداری و عملیات اجرایی ۵۱۹ طرح هم آغاز می‌شود.

محمدی زاده افزود: شهرستان دشتستان با ۶۱۶ طرح بیشترین آمار را از نظر تعداد طرح‌ها دارد که از این شمار، ۴۸۹ طرح افتتاح و ۱۲۷ طرح نیز عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group