شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

رئیس فدراسیون اسکیت گفت: بیش از ۱۲ رشته در فدراسیون اسکیت راه‌اندازی شده که ۸ رشته آن در سطح ملی، آسیایی، بین‌الملی و جهانی مدال‌آور هستند.

به گزارش دیارجنوب ، مجمع انتخابات هیات اسکیت استان عصر امر‌‌وز برگزار و مصطفی جمالی با 11 رای اعضای مجمع به‌عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این نشست با اشاره به اینکه این رشته با استقبال روزافزون بین خانواده‌ها روبه‌روست، گفت: در بعد قهرمانی نیز ورزشکاران مستعدی در رشته اسکیت هستند که در تیم ملی فعالیت می‌کنند.

یاسر جمالی افزود: از این هیات نیز اداره کل ورزش و جوانان حمایت خواهد کرد و در آینده نزدیک پیست استاندارد اسکیت برای توسعه این رشته در سطح استان بوشهر احداث می‌شود.

رئیس فدراسیون اسکیت نیز در این مجمع گفت: رشته اسکیت در بعد همگانی در سال‌های اخیر با استقبال خانواده‌ها روبه‌رو شده است.

eskeyt

مجید هنرجو افزود: ظرفیت خوبی در استان بوشهر وجود دارد و فدراسیون نیز از هیئت‌های استانی در بعد استعدادیابی حمایت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بیش از 12 رشته در فدراسیون اسکیت راه‌اندازی شده که 8 رشته در بعد قهرمانی در سطح ملی، آسیایی و بین الملی و جهانی ورزشکاران این رشته‌ها مدال‌آور هستند.

هنرجو یاد آورشد: در مسابقات بازهای آسیایی هانگژو اولین مدال نقره تاریخ اسکیت توسط ترانه احمدی کسب شد.

رئیس فدراسیون اسکیت گفت: امسال در آخرین رویداد فدراسیون در کاپ آزاد ایتالیا نیز ملی‌پوشان اسکیت 13 نشان رنگارنگ کسب کردند.

وی در پایان افزود: در اردیبشهت ماه سال اینده ایران میزبان مسابقات اسکیت قهرمانی آسیاست که امیدواریم جایگاه نخست آسیا را نیز کسب کنیم./تسنیم

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group