شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

مدیرکل اشتغال و سرمایه‌گذاری استانداری بوشهرگفت: از محل تسهیلات مصوبات سفر رییس جمهوری در راستای استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری‌های انجام شده و ایجاد فرصت های شغلی جدید ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای احیای واحدهای راکد این استان پرداخت شد.

به گزارش دیارجنوب، " ضرغام حیدریه " روز چهارشنبه در نشست با مدیران دستگاههای اجرایی استان بوشهر اظهار کرد: ایجاد اشتغال پایدار و راه اندازی واحدهای راکد از اولویت های دولت سیزدهم به شمار می رود و در استان بوشهر تاکنون اقدامات موثری در این زمینه انجام شده است.
وی افزود: احیای واحدهای راکد و توسعه و رونق تولید مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می گیریم.
مدیرکل امور اشتغال و سرمایه ‌گذاری استانداری بوشهر تصریح کرد: همچنین از محل اعتبارات تملک دارایی ها سرمایه ای ۵۱۷ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های آبزی پروری در این استان اختصاص یافته است.

tashilat eshteghal
حیدریه اظهار کرد: توسعه زیرساخت های شیلاتی و آبزی پروری مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.
مدیرکل شیلات استان بوشهر نیز گفت: این میزان اعتبار در زمینه بهسازی بنادر صیادی، ایجاد زیرساخت های مجتمع آبزی‌پروری، ساماندهی مراکز کوچک ماهیگیری، صید و صیادی در آب های داخلی و ساحلی بوشهر و همچنین تعمیر و تجهیز ساختمان های اداری شیلات استان هزینه می شود.
عقیل امینی افزود: میزان اعتبارات سال جاری شیلات استان بوشهر نسبت به سال گذشته، با رشد ۱۰۵ درصدی همراه بوده است.
وی تصریح کرد: از ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب سال گذشته، ۷۵ درصد تخصیص یافت.
امینی با اعلام این که پارسال ۱۸ تن جلبک در استان تولید شد یادآور شد: ظرفیت پیش بینی شده برای امسال ۴۰ تن است.
وی گفت: امسال یک میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه بچه ماهی به کشور قطر صادر شده و نیاز استان برای تولید بچه ماهی ۳۰ میلیون قطعه است./ ایرنا
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group