شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه تخلفات انتخاباتی در کمیسیون تخصصی استان پیگیری می‌شود، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در امنیت کامل در استان فراهم شده است.

به گزارش دیارجنوب، سعید حیدری در جلسه شورای اداری شهرستان دیر با بیان اینکه بررسی صلاحیت نهایی کاندیداهای نمایندگی مجلس در نظارت استانی در حال پیگیری است، اظهار داشت: اکنون تعامل خوبی بین ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها و هیئت نظارت وجود دارد و این روند در حال طی شدن است.
وی اضافه کرد: همه دستگاه‌ها و نهادها، امکانات و تجهیزات در راستای مأموریت انتخابات به‌کارگیری کنند.

entekhabat entesab
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با بیان اینکه تخلفات انتخاباتی در کمیسیون تخصصی پیگیری می‌شود، تصریح کرد: دولت در انتخابات هیچ کاندیدایی ندارد و همه دستگاه‌ها نسبت به تبیین شرکت مردم در انتخابات تلاش کنند.
حیدری با بیان اینکه 495 نفر از داوطلبان در سطح استان بوشهر پیش ثبت‌نام کردند، خاطرنشان کرد: 264 نفر از داوطلبان در سطح استان ثبت‌نام خود را نهایی کردند که 153 نفر تأیید و 78 نفر هم عدم احراز صلاحیت شده‌اند.
وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها در شعب اخذ رای گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در امنیت کامل در استان فراهم شده است./ تسنیم
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group