شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

پرسپولیس برازجان در روزی که هواداران بیشماری را به استادیوم کشانده بود یک بر صفر تیم خوب و قلدر شاهین بهمئی را با تک گل زیبای بهمن جهان تیغ شکست داد و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر نمود .

اصفر شعبانی - به گزارش دیارجنوب ، بچه های برازجان با شور و شوق مثال زدنیِ تماشاگران فوتبال، انصافاً که بهتر از حریف خود بودند و شاید اگر مهاجمان پرسپولیس دقت بیشتری می کردند تیم میهمان با کسیه ای پرگل برازجان را ترک می کرد!

اگر چه این سه امتیاز، شادی زایدالوصفی برای تماشاگران فوتبال داشت اما شرایط نامناسب مالیِ تیم صدرنشین و قابل احترام پرسپولیس برازجان ، اظهارات امین فتحی سرمربی این تیم در خصوص کارشکنی های اداره ورزش و جوانان شهرستان و تنها ماندن امین آذربان !! کام آنها را تلخ نمود چرا که خبرهای ناامیدکننده ای از اردوی سرخ های برازجان به گوش می رسد !

امین فتحی در گفت و گوی نزدیک به ۱۰ دقیقه ای خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه از کارشکنی های اداره ورزش و جوانان گفت و گفت که اداره ورزش و جوانان شهرستان، تمام توان خود را بکار برد تا زمین چمن استادیوم را از تیم ما گرفت و حالا درمانده ایم و برای تمرین زمین نیز نداریم ! او ادامه داد : آذربان چندسال است دارد در این شهر بدون منت کار می کند و چه برنامه فرهنگی بهتری به جز فوتبال می تواند وجود داشته باشد که بتواند این همه علاقمند را جمع کند که دو ساعت با هیجان تمام یک مسابقه را ببینید و از استادیوم خارج شوند ؟

سرمربی پرسپولیس گفت که اداره ورزش شهرستان ۲ سوئیت دارد که می تواند برای بازی های خانگی به ما کمک کند اما متأسفانه آن را در اختیار مان نمی گذارد و ما مجبوریم از دیگر ادارات دولتی برای استراحت نماینده فدراسیون و یا داوران اتاقی را تهیه کنیم !

امین فتحی را سالهاست می‌شناسم . او در تیم های مختلفی مربیگری کرده . همیشه جزو مربیان خونسرد فوتبال است . به عنوان یک فرد رسانه ای همیشه دنبال این بودم که حرفی ، سخنی ، نقدِ تند و تیزی از زبان او بیرون بکشم تا مخاطبم را جذب کنم اما موفق نمی شدم. اگر چه خسته می شد اما نقدهای او همیشه آرام بود . چرا که می خواست فوتبال باشد و فوتبالی ادامه دهد . اما عصر امروز داغ کرده بود . بجای این پیروزی ارزشمند که به تداوم صدرنشینیِ تیمش انجامید گفتم شاید خوشحال باشد اما او شاداب نبود ! نزدیک به ۱۰ دقیقه با شدت و حرارت انتقاد نمود و حرف زد . گفتم او را به کجا رسانده اند که فتحیِ همیشه آرام اینگونه برآشفته؟ خدا و تماشاگران فوتبال را رانت خود نامید و گفت که رانت تویی که یکسال است سرپرست اداره ورزشی و طبق قانون نمی توانی رئیس باشی و با رانت آنجا نشسته ای !

امین آذربان نیز آمد و گفت که نمیخواستم تیمداری کنم . به مسئولان گفتم که امسال نمی‌خواهم تیمداری کنم . گفتند و قول دادند و وعده دادند که بیا و ما هم هستیم اما اکنون تنهایِ تنهایم . او ادامه داد : ای کاش امروز تنها یک مسئول آمده بود و در کنار ما می نشست اما هیچکس نبود . آذربان در پاسخ به کمکِ ۲۰۰ میلیون تومانی مدیرکل ورزش و جوانان نیز گفت که تا الان هیچ پولی به حساب ما نیامده و این نیز یک قول و وعده ای است که تا الان عملی نشده !!!

به هر شکل ممکن بازیکنان باغیرت و کادرفنی متعصب پرسپولیس برازجان موفق شدند یک سه امتیاز دلچسب دیگر را به حساب خود واریز کنند . اگر چه شاید اکنون که این مطلب را می خوانید بازیکنان غیربومی ساک های خود را برداشته و به شهرهای خود رفته باشند . آنها نیز خانه و خانواده دارند . قرار بوده چندرغاز بگیرند اما تاکنون که محقق نشده !

به راستی وقتی که قرار بود اینگونه شود . حمایتی نکنید و کارشکنِ درجه یک باشید !! چرا آذربان را روانه ی مسابقات کردید؟؟؟

perspolis bor shabani 1perspolis bor shabani 1perspolis bor shabani 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group