شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

کارلوس خاویر در تلویزیون اسپورتینگ درباره مهدی طارمی گفته بود: «به مسلمانی که وقتی به پرتغال آمد، شنا بلد نبود و حتی شیرجه‌زدن هم بلد نبود، باید دو کارت زرد داد.»

به گزارش دیارجنوب به نقل از عصرایران ، بازیکن سابق اسپورتینگ و پرتغال از مهدی طارمی به خاطر حرف‌هایی که درباره او زده بود، عذرخواهی کرد.
کارلوس خاویر، کاپیتان سابق اسپورتینگ و مفسر کنونی تلویزیون این باشگاه، پس از انتقاد شدید از مهدی طارمی، از بازیکن تیم ملی ایران عذرخواهی کرد.

خاویر گفت: «می‌خواهم بابت حرف‌هایی که چهارشنبه گذشته گفتم، عذرخواهی کنم. قصد نداشتم به کسی آسیب برسانم. کسی نیستم که از کلمات بیگانه‌هراسانه یا نژادپرستانه استتفاده کنم؛ چرا که دوستانی از هر رنگ و مذهب دارم؛ بنابراین از طارمی که او را «مسلمان» خطاب کردم عذرخواهی می‌کنم. فقط می‌خواستم به نحوه بازی او اشاره کنم، چون خارج از زمین او بازیکنی است که برایش ارزش زیادی قائلم. من برای او و کار بسیار خوبش در تیم ملی کشورش احترام قائلم.»
کارلوس خاویر در تلویزیون اسپورتینگ درباره مهاجم ایرانی پورتو گفته بود: «به مسلمانی که وقتی به پرتغال آمد، شنا بلد نبود و حتی شیرجه‌زدن هم بلد نبود، باید دو کارت زرد داد.»

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group