جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید بیمارستان شهید گنجی برازجان با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، امام‌جمعه شهر برازجان، معاون فرماندار دشتستان و رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در سالن اجتماعات این بیمارستان برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، دکتر امین آزاد فر روز دوشنبه 28 شهریور ماه در آیین معارفه خود به‌عنوان سرپرست جدید بیمارستان گنجی گفت: این بیمارستان با ارائه خدمت به بیش از نیم میلیون نفر نقش کلیدی و حیاتی در حوزه درمان استان بوشهر دارد.
سرپرست جدید بیمارستان شهید گنجی افزود: توسعه و پیشرفت زیرساخت‌های درمانی و بیمارستان شهید گنجی برازجان در دو سال گذشته سرعت شگرفی داشت.
وی با ابراز قدردانی از زحمات شبانه‌روزی مهندس جلال پور در ایجاد تحول و توسعه در زیرساخت‌های بیمارستان گنجی برازجان گفت: بدون شک تحولات صورت گرفته در این زمان کوتاه مرهون وجود نخبه مدیریتی حوزه سلامت در استان بوشهر است.

s bimarestan ganji
دکتر آزاد فر ادامه داد: به‌عنوان عضوی از بیمارستان شهید گنجی شاهد تلاش‌ها و ارائه خدمات فراتر از استانداردهای تعریف‌شده توسط پزشکان، پرستاران و کارکنان این بیمارستان بوده‌ام و از نزدیک با مشکلات این بیمارستان آشنا هستم.
وی عنوان داشت: باور داریم که خدمات بیمارستان شهید گنجی برازجان باید در شأن مردم نجیب و شریف دشتستان باشد و برای تحقق این موضوع تمام تلاش خود را به کارخواهیم بست.
سرپرست جدید بیمارستان گنجی برازجان گفت: توسعه بخش اورژانس درزمینه زیرساختی صورت گرفته است اما آنچه موجب جلب رضایت مردم از خدمات این بخش می‌شود تقویت نیروی انسانی و اصلاح ساختارهای موجود است.
دکتر آزاد فر تصریح کرد: بخش اعصاب و روان نیز یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که با توجه به شرایط بیماران این بخش ارتقاء خدمات آن در اولویت قرار دارد و در آینده نزدیک تلاش‌های صورت گرفته اخیر برای بهبود شرایط این بخش به ثمر خواهد نشست.
وی توسعه خدمات NICU و بخش‌های LDR و همچنین راه‌اندازی درمان ناباروری را نیز به‌عنوان اولویت‌های اصلی کار خود عنوان نمود و خاطرنشان کرد: بدون شک توجه به معیشت کارکنان و ایجاد زمینه برای ماندگاری پزشکان در توسعه خدمات بیشترین تأثیر را دارد و در این راه برای احقاق حق کارکنان بیمارستان شهید گنجی که از نزدیک شاهد ارائه خدمات آنان بوده‌ام، از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد.
همراهی با تیم همدل بیمارستان شهید گنجی مایه افتخار است
سرپرست سابق بیمارستان شهید گنجی برازجان نیز در این آیین گفت: در دو سال گذشته شاهد ایثار و فداکاری پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان گنجی بودم و به داشتن چنین تیم همدل و همراهی افتخار می‌کنم.
مهندس شهرام جلال پور با اشاره به شرایط و روزهای سخت و طاقت‌فرسای شیوع کرونا گفت: عموم مردم دشتستان قدردان زحمات و خدمات جهادی بیمارستان شهید گنجی هستند و ارزش کار مدافعان سلامت در این شهرستان بر هیچ‌کس پوشیده نیست.
وی افزود: حمایت و همراهی امام‌جمعه شهر برازجان از مدافعان سلامت و نگاه ویژه فرماندار محترم به بیمارستان شهید گنجی و همچنین پشتیبانی‌های بی‌دریغ شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از این بیمارستان مایه دلگرمی فراوانی بود.
جلال پور تصریح کرد: بدون شک سرعت یافتن توسعه زیرساخت‌های درمانی بیمارستان گنجی بدون تلاش‌های نماینده مردم شریف شهرستان دشتستان امکان‌پذیر نبود.
وی ادامه داد: کادر درمانی، اداری و پشتیبانی بیمارستان شهید گنجی در سخت‌ترین شرایط جلوه‌های درخشانی از خدمت به مردم را در تاریخ ثبت نمودند.
سرپرست سابق بیمارستان گنجی برازجان ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید این بیمارستان خاطرنشان کرد: بدون شک نگاه ویژه سرپرست جدید بیمارستان گنجی با همراهی و حمایت مسئولین دانشگاه و شهرستان، کادر پزشکی و پرستاری و اداری موجب برطرف شدن مشکلات موجود خواهد شد و زمینه برای افزایش رضایت مردم را فراهم خواهد کرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group