جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به سامانه بارشی موسمی مونسون که از پنجم تا ۹ مرداد ماه جاری در این استان رخ داد، از خسارت ۴۱۶ میلیارد تومانی به بخش‌های مختلف کشاورزی استان بوشهر خبر داد

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری فارس، نوذر منفرد صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: خسارت‌های وارد شده ناشی از سامانه بارشی مونسون به بخش کشاورزی این استان در جلسه هیات دولت مطرح و درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: ریزش و ترشیدگی محصول خرما از جمله خسارت‌های مهم باغداران نخیلات در شهرستان‌های دشتستان و تنگستان است که باعث نگرانی کشاورزان شده است.

nakhl
وی ادامه داد: برای جبران خسارت به کشاورزان از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود و همه راهکارها و سیاست‌ها برای جبران خسارت پیگیری خواهد شد.
منفرد با بیان اینکه برای حل این مشکل جلسه بررسی خسارت به محصولات کشاورزی با حضور نمایندگان مردم دشتستان و دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و وزیر جهاد کشاورزی برگزار و راهکارهای جبران خسارت کشاورزان بررسی شد، تاکید کرد: در این نشست وزیر جهاد کشاورزی بر جبران خسارت کشاورزان استان بوشهر تاکید و اعلام کرد خسارت کشاورزان این استان در ستاد بحران کشور جمع‌بندی و در جلسه آینده هیات دولت مطرح و درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group