شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از درخشش "ابوالقاسم طحانیان" هنرمند دشتستانی در نخست رویداد بین‌المللی سایت کارتون سوریه خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابوالقاسم طحانیان کاریکاتوریست دشتستانی موفق شد در میان ۵ برگزیده نخست رویداد بین‌المللی سایت کارتون سوریه قرار گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: این دوره از مسابقه در ژوئیه ۲۰۲۲ با حضور ۱۲۰ هنرمند از سراسر دنیا برگزار شد که اثر هنرمند بوشهری در میان برگزیدگان قرار گرفت.

tahaniyan
وی بیان کرد: این دوره از مسابقه کارتون سوریه با موضوع زبان، از سوی سایت‌های بین المللی وتخصصی کارتون و کاریکاتور در تیرماه فراخوان شد و بیش از ۳۰۰ اثر از ۱۲۰ هنرمند به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.
افروغ ادامه داد: پس از داوری ۱۰۰ اثر به مرحله نهایی راه یافتند و در این مرحله نیز ۱۰ اثر بعنوان برگزیده رقابت شناخته شدند.
بنابر این گزارش، آدر سانتوس از برازیل، فن لینتائو از چین، ایمان نوری نجفی از ایران، ویاچسلاو کاپرلیانس از اوکراین و ابوالقاسم طحانیان از ایران پنج برگزیده نخست این فهرست هستند./ فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group