جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و دبیر اجرایی دومین جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا(ع) گفت: ۳ هزار خادمیار رسانه ای در کشور ساماندهی شده اند که ۶۵۰ نفر از این خادمیاران در استان تهران در حوزه رسانه خدمت می کنند.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرنگار ایرنا" محسن هوشمند" در آیین اختتامیه جشنواره های فرهنگی، هنری و رسانه ای امام رضا (ع) استان تهران، افزود: در دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) آثار از تمامی استان های کشور دریافت شد و از سراسر ایران مشارکت کنندگان آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند که در این میان خراسان رضوی با ۸۲۹ اثر، تهران با ۴۷۵ اثر و اصفهان با ۴۴۵ اثر بیشترین آثار را داشته اند.

khademyar rasane keshvar

ارسال هزار و ۱۹۲ عکس به جشنواره مهرثامن

حسین رفیعیان مدیر موسسه فرهنگی هنری مهرسان گفت:‌ در جشنواره عکس مهر ثامن یک هزار و ۱۹۲ عکس به دبیرخانه ارسال شد که پس از ۲ روز داوری نفرات اول تا سوم انتخاب و تعدادی از آثار شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی خاطر نشان کرد: ۷۳ عکس به عنوان آثار منتخب به نمایشگاه راه پیدا کردند و به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

در این نشست از خادمیاران یاسر امامی فر در حوزه گرافیک، فاطمه ذاکری و سیده طیبه عزتی در حوزه گزارش نویسی و خبری و متین السادات فیروزی در بخش تولید پادکست و برنامه های رادیویی که رتبه های برتر استان تهران در دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) را کسب کردند و همچنین از امیرعلی جوادیان از تهران، حمید عزیزی خانقاقی از کرمانشاه و حمیدرضا حبیبی از قوچان به عنوان نفرات برتر جشنواره مهر ثامن آیین تجلیل به عمل آمد.

نشست ویژه جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) در استان تهران با حضور معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، علیرضا جانه دبیرکانون های خدمت رضوی استان تهران با همکاری دبیرخانه کانون های خدمت رضوی و کانون هنر و محصولات فرهنگی استان تهران در پردیس فرهنگی و هنری مهرسان برگزار شد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group