سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

پس از اعلام این مورد بلافاصله تکنسین های اورژانس در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه در خیابان شهید بهشتی رساندند.

به گزارش دیارجنوب ، دکتر یحیی صالح طبری در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: حدود ساعت ۱۴:۴۲ دقیقه روز گذشته (سه شنبه ۲۴ خرداد ماه) طی تماسی با مرکز ۱۱۵ اورژانس تهران گزارش ایست قلبی-تنفسی دختر بچه ای دو ساله به این مرکز اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از اعلام این مورد بلافاصله تکنسین های اورژانس در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه در خیابان شهید بهشتی رساندند.

رییس مرکز اورژانس تهران اظهار کرد: به دلیل شرایط ترافیکی این خیابان و نبود جای پارک مناسب و حال وخیم دختربچه، نیروهای اورژانس تهران به ناچار برای نجات جان بیمار، آمبولانس را در خط ویژه با رعایت اصول ایمنی و تردد خودروهای دیگر پارک کردند.

orjans 115

وی ادامه داد: تکنسین های اورژانس خود را به سرعت به آدرس کودک بدحال رسانند و بلافاصله‌ وظیفه ذاتی خود که نجات جان یک انسان است را آغاز و اقدامات احیاء قلبی‌ ریوی را شروع می کنند.

صالح طبری گفت: عملیات احیا کودک با موفقیت انجام می‌شود و شرایط حال کودک رو به بهبودی پیش می‌رود اما وقتی نیروهای اورژانس پس از عملیات احیا قصد انتقال بیمار به آمبولانس را داشتند، متوجه می‌شوند دو عدد از چرخ‌های آمبولانس توسط فردی ناشناس آسیب رسیده و بادهای لاستیک آن خالی شده است.

وی گفت: نیروهای اورژانس با مشاهده این وضعیت برای انتقال بیمار درخواست حضور آمبولانس دیگری را می‌کنند که آمبولانس دوم در محل حاضر شده اما متأسفانه طولانی شدن روند انتقال به‌ دلیل اتفاق به‌ وجود آمده باعث وخامت مجدد حال کودک شده و جان خود را از دست می‌دهد.

به گفته وی اداره حقوقی مرکز اورژانس تهران پیگیر پرونده این کودک در مراجع قضایی است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group