جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر گفت: در ارتباط ویدیو کنفرانسی با رئیس جمهور عملیات اجرایی ۳۳۱۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرجدید عالیشهر استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب، جهانبخش تل اشکی روز سه‌شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ۳۳۱۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرجدید عالیشهر اظهار کرد: از مجموع ۱۰۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید کشور عملیات اجرایی آنها آغاز شده است سهم شهر جدید عالیشهر استان بوشهر در مجموع سه هزار و ۳۱۶ واحد است.
وی بیان کرد: سهم شهرهای جدید عالیشهر و نایبند از این طرح به ترتیب ۶ هزار و ۲ هزار و ۸۴ واحد است.
تل اشکی ادامه داد: در گام نخست امروز عملیات اجرایی ۳ هزار و ۳۱۶ واحد در عالیشهر آغاز شد.

nehzat maskan
وی افزود: از این تعداد ۶۸۱ واحد به صورت کارگزاری بنیاد مسکن و دو هزار و ۶۳۵ انعقاد تفاهم نامه با رهاورد سازندگی آزادگان ( رسا) ساخته خواهد شد.
مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر اظهار کرد: طرح ملی نهضت مسکن در عالیشهر تاکنون ۱۵ هزار و ۹۱۲ نفر نام نویسی کردند که از این مجموع حدود هفت هزار نفر حایز شرایط اولیه شدند و سه هزار و ۲۴۱ نفر نیز به تایید نهایی رسیدند.
تل اشکی ادامه داد: برای شهر جدید نایبند نیز یکهزار و ۵۶۲ نفر نام نویسی کردند که از این شمار ۶۶۰ حائز شرایط اولیه شدند و ۳۰۰ نفر نیز تاکنون به تایید نهایی رسیدند.
وی اظهار کرد: در شهرهای جدید عالیشهر و نایبند تاکنون به ترتیب ۱۳۰۰ و ۳۶ واریز وجه ۴۰ میلیونی را انجام دادند.
تل اشکی ادامه داد: میزان اعتبار هر کدام از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ۳۵۰ میلیون تومان است.
وی یادآور شد: متقاضیان طرح ملی نهضت مسکن باید ساکن شهرهای بوشهر، خارگ و عالیشهر و متقاضیان نایبند نیز باید ساکن شهرستان عسلویه باشند./ ایسنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group