سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

مدیرتوسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: امروز ۲۰ تن مرغ گرم به صورت فوق العاده در استان کشتار و به قیمت مصوب توزیع شد.

به گزارش دیارجنوب، احمد جهانگیرلو در این ارتباط افزود: با وجود اینکه پنجشنبه‌شب‌ها کشتارگاه‌های سراسر کشور تعطیل هستند، برای تنظیم بازار مرغ دیشب یکی از کشتارگاه‌های استان موظف به فعالیت شد و ۲۰ تن مرغ گرم تولیدی این واحد امروز توزیع شد.
او ادامه داد: با توجه به اینکه این میزان کفاف نیاز استان نبود، ۶۰ تن مرغ منجمد هم در شهرستان‌ها توزیع شد.

morgh bazar
مدیرتوسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: با اینکه چهارشنبه‌شب ۱۱۰ تن مرغ در استان کشتار شده بود، به علت خرید زیاد مردم، مرغ‌فروشی‌ها ظهر دیروز خالی شدند.
جهانگیرلو افزود: هماهنگی لازم با مرغ‌داری‌ها و کشتارگاه‌ها صورت گرفته است و از امشب مرغ به اندازه نیاز در استان توزیع خواهد شد.
او به مردم اطمینان داد که مرغ و دیگر کالا‌های اساسی مانند برنج و شکر به اندازه کافی در استان وجود دارد و نگران کمبود کالا نباشند.
به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ مدیرتوسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر درباره تامین روغن هم گفت: با هماهنگی صورت گرفته، فردا روغن از کارخانه‌های تولیدکننده بارگیری خواهد شد. همچنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای از قبل خرید کرده‌اند و در حال توزیع هستند، بنابراین مردم نباید نگران کمبود باشند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group