سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

کلاس‌های تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه تهران از روز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه جاری به صورت حضوری برگزار می‌شود و با غیبت غیر موجه دانشجویان مطابق دستورالعمل اقدام خواهد شد.

به گزارش دیارجنوب، تمامی کلاس‌های درس و برنامه‌های آموزشی در تمام مقاطع تحصیلی از تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ به صورت کاملا حضوری و بر اساس برنامه آموزشی نیم‌سال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ هر یک از دانشکدگان، دانشکده، مرکز و مؤسسه دانشگاه، در محل پیش‌بینی‌شده برگزار خواهد شد.
بر این اساس شرکت منظم دانشجویان در کلاس‌های درس که در حفظ و اعتلای کیفیت علمی یاددهی-یادگیری خود و دانشگاه تأثیر بسزایی دارد، الزامی است. همچنین دانشجویان که به دلایل غیرموجه غیبت داشته باشند، مشمول ضوابط و مقررات مندرج در بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه تهران خواهند بود.

daneshamooz emtehan
حضور اعضای هیأت علمی در محل خدمت و تشکیل کلاس درس بر اساس برنامه آموزشی اعلام شده برای نیم‌سال جاری، الزامی است و استفاده از تجارب و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ایجادشده طی مدت آموزش غیرحضوری، در خارج از ساعات رسمی هر کلاس و مشروط به آنکه به هیچ وجه جایگزین تشکیل کلاس به صورت حضوری نشود، بلامانع است.
امتحانات پایان نیم‌سال جاری تمامی دانشجویان دانشگاه تهران به صورت کاملاً حضوری برگزار خواهد شد. در صورت لزوم کامل کردن دروس عملی ناتمام احتمالی در چند هفته پس از پایان امتحانات نیم‌سال جاری، قابل برنامه‌ریزی خواهد بود.
طبق تاکید دانشگاه تهران، با توجه به این که حفظ سلامت دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان غیرهیأت علمی مهمترین اولویت دانشگاه تهران عنوان شده است، تمام فعالیت‌ها بر اساس مفاد اطلاعیه‌های رسمی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام می‌شود و در صورتی که ضوابط و مقررات جدیدی از طرف وزارت علوم اعلام شود، مراتب در اسرع وقت اطلاع‌رسانی خواهد شد و مورد اقدام قرار خواهد گرفت./ ایسنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group