سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از جان باختن ۴۳۱ نفر در تصادفات نوروزی خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سردار تیمور حسینی در این ارتباط اعلام کرد: متأسفانه تعداد فوتی‌های تصادفات به ۴۳۱ نفر رسیده است؛ که از این تعداد ۷۰ درصد فوتی‌ها مربوط به تصادفات جاده‌ای و ۳۰ درصد مربوط به تصادفات شهری است.
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا افزود: روز گذشته شلوغ ترین روز از لحاظ ترافیکی در ایام نوروز (۲۵ اسفند ۱۴۰۰) تا ۵ فروردین ۱۴۰۱ بود چرا که موج بازگشت سفرها به شهرها را داشتیم و همچنین موج دوم سفرهای نوروزی را هم تجربه کردیم.

tasadof d
حسینی تأکید کرد: محورهای منتهی به پایتخت، روز گذشته با ترافیک سنگینی روبرو بودند و هم اکنون جاده چالوس هم در مسیر رفت و هم در مسیر برگشت ترافیک سنگینی دارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر در تمامی محورهای اصلی و مواصلاتی کشور ترافیک روان و سبکی در حال حرکت است، درباره وضعیت جوی تصریح کرد: ناپایداری‌های جوی تا چند روز آینده در سراسر استان‌ها ادامه دارد و در برخی استان‌ها به شکل وزش باد شدید باعث بروز پدیده گرد و خاک و کاهش میدان دید رانندگان خواهد شد.
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در پایان افزود: در برخی استان‌ها به ویژه استان‌های شمالی و شمال غرب کشور بارش‌های پراکنده باران و برف در جاده‌های کوهستانی پیش بینی شده و لازم است هموطنانی که در این مسیرها قصد سفر دارند تمهیدات لازم را به عمل آورده و با رعایت احتیاط کامل و فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی و سرعت مطمئنه حرکت کنند./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group