سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: بازی کودک شش ساله در یکی از روستاهای کنگاور با اسلحه شکاری مجوزدار پدر، باعث شلیک به سمت خواهر 14 ساله و در نهایت مرگ وی شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از ایسنا: سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی تیراندازی منجر به جرح در روستای محمدآباد کنگاور که دختر 14 ساله ای مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است، ماموران پاسگاه کرماجان به این مرکز درمانی مراجعه کردند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات لازم مشخص شد پسر شش ساله ای که همراه خواهر 14 ساله اش تنها در منزل حضور داشته اند به اسلحه شکاری پدرش دسترسی پیدا کرده و حین بازی کردن با آن باعث شلیک گلوله ساچمه ای می شود.

یاری تصریح کرد: بر اثر شلیک صورت گرفته، دختر 14 ساله خانواده از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان علی رغم تلاش های صورت گرفته جان خود را از دست می دهد.

havades

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با ابراز تاسف از این واقعه، گفت: متاسفانه برخی خانواده ها در این خصوص احتیاط لازم را به خرج نداده و چنین وسیله های خطرآفرینی را در دسترس کودکان قرار می دهند که نتیجه آن مرگ مظلومانه عضوی از آن خانواده می شود.

وی یادآور شد: در بسیاری مواقع یک بی احتیاطی در نگهداری سلاح و سهل انگاری باعث وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیری شده و خانواده ای را برای همیشه داغدار می کند، بنابراین انتظار می رود خانواده های روستایی و عشایر که مجوز استفاده از سلاح را دارند حتما نهایت دقت را در نگهداری اسلحه داشته باشند و حتی برای لحظه ای فرزندان کودک و نوجوان خود را با آن تنها نگذارند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group